Vrijdag Turbodag, we nemen mee...
- V700 register
- Nieuw lid
-
morgen en overmorgen gai dan eindelijk mijn 3 inch uitlaat helemaal in orde maken en de nieuwe turbo er op zetten. Ik heb verschillende onderdelen nieuw besteld zoals olie- en koelvloeistofleidingen, banjobouten, koperen sluitringen, pakkingen, tapeinden, moeren etc. etc. Dat is dus de ellende van Vadis eigenlijk, je maakt je eigen bestelling en dat kan doorschieten ;bAfijn... onderstaand de "verzameling", plan is om van de montage veel foto's te maken zodat ik deze straks ook kan plaatsen voor de mensen die dit ook ooit eens van plan zijn. Komt ie...De artikelen en Vadis bestelnummers:3x Tapeinden uitlaat 953048 (turbo)8x Tapeinden uitlaatspruitstuk 953032 (turbo)4x Tapeind turbospruitstuk 133626112x Borgmoer turbospruitstuk 9772092x Inzetdraad inlaatspruitstuk 9615751x Uitlaat montageset 2722961x Koelwaterbuis 35144281x Koelwaterbuis 68421031x Oliepijp 35145326x Pakking ring 9472824x Pakking ring 9476213x Banjobout 9739501x Banjobout 96817910x Slangklem 13465421x Olieleiding 35076311x Keerring olieleiding 13062641x Pakking olieleiding 3514546De aanhaalmomenten:Bevestigingsmoeren voorste uitlaatpijp/turbo: (2,0)Turbinehuis 20 (2,0)Compressorhuis 18 (1,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wordt het trouwens ook niet eens tijd om een video-hoekje op de site neer te zetten? Zodat we ook eigen tutorials kunnen plaatsen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
13C Michael, en ik heb nog wat info er bij gezet, bestelnummers en aanhaalmomenten voor de liefhebbers.Michael Oud schreef : Keurig hoor! Ik kan het zo niet zien, is het een 13C of een 15G?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom je nu mee ;bIs dat een kostbare aangelegenheid, en wat voor merk heb je gebruikt?Kun je eens een fotootje schieten als je tijd hebt?Michael Oud schreef : Ahaa, gewoon netjes dus. Trouwens, die olieleidingen van Volvo zijn eigenlijk maar kut, immers ze zijn niet flexibel, en zitten vrij in de weg. Jelmar heeft die van mij vervangen door een flexibele leiding. Da's handig! Vergeet 't eigenlijk altijd te zeggen... Dat t bij mij gedaan is dus.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
En Michael, ook geinteresserd in die flexibele oplossing!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Wytze, ja bij die autosleutelclub aan de loswal (links naast de Karwei, straat in). Ben daar lid van geworden, hebben 4 bruggen, 10 standplaatsen en alle gereedschap welke je maar nodig hebt. Bandenwisselapparaat noem maar op, en dat voor € 190,= per jaar per kenteken. Heb dit bedrag er nu al dik uit. Nieuwsgierig, <a href=" www.autoserviceklup.nl " target="_blank">HIER de website.Wytze schreef : Ga je in de buurt aan het sleutelen?
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Als ik even in de buurt ben kom ik effe kijken. En die kans is groot want ik moet ook tanken bij orly. CU
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-

Blijf dit even volgen.