verlagen volvo 745 tic
- V700 register
- Nieuw lid
-
IntraxLesjoforsApexTriple S (werd ik op geattendeerd na een een mail naar sweden-parts.nl te sturen)G-max (<a href=" www.motorsportworld.co.uk/ " target="_blank">engeland)PI ( www.motorsportworld.co.uk/ " target="_blank">Engeland)Spax ( www.motorsportworld.co.uk/ " target="_blank">Engeland) www.verlagings-veren.nl/contents/nl/d272.html " target="_blank" title="Promax">Promax (125 euro..!?)
Is bijvoorbeeld een setje promax beduidend slechter dan een intrax..? En wat zijn de ervaringen met de verschillende merken, ik heb al gelezen dat er intrax en lesjoforsrond rijden op het forum

Groeten Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je die Kaplhenke's ja? Nice! Wilde je voor geen coilovers hebben dan?wart schreef : Op mijn 780 heb ik Intrax veren in combinatie (achter) met -verstelbare- veerpoten van Kaplhenke racing (Amerika). Deze worden door Koni US in opdracht van Kaplhenke gemaakt. Rijdt goed. Strak, maar toch met redelijk comfort.
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, zeker wel, maar dat was samen met nog andere aanpassingen wat begrotelijk allemaal . Staan wel op het verlanglijstje.
Groet,
Wart

- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
@Dalhuisen: Alleen de Sports Edition was af fabriek verlaagd e.d.
- V700 register
- Nieuw lid
-
doel is om een strakke wagen te hebben, sportief zelfs, maar niet knal, knalhard . Maar zal wel goedkomen met veren - dempers - pu bussen en hydra's ipv draco's.Iemand die lesjofors veren eronder heeft zitten overigens?