IPD Stabi's, heeft iemand ze al? En poly bussen voor de achteras?
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Let erop als je op de Volvo Klassieker beurs de PU bussen koopt dat je de bussen van Superflex hebt. Deze hebben namelijk RVS bussen. Vaker worden ook superpro bussen aangeboden, deze hebben dezelfde PU bussen als superflex, maar hebben stalen bussen. IPD bussen worden ook vaker aangeboden, die herken je meestal aan de lichtblauwe kleur (superflex en superpro zijn donkerblauw). Maar ook die hebben stalen binnenbussen. De stalen binnenbussen zijn in ons klimaat zeker niet aan te raden.
Heb overigens is Wagner & Gunther met de PU bussen duurder dan dat ik ze aanbied.
Mocht er interesse zijn is een group-buy natuurlijk ook altijd mogelijk. Dan kan er uiteraard nog iets aan de prijs gedaan worden (bij 5 sets of meer).
Funs

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
De bussen echter hebben aan de zijkanten slechts zeer kleine raakvlakken tegen de stalen constructie waarbij het RVS ook niet het staal raakt omdat de draagarmen e.d. altijd voorzien zijn van een coating/verf/etc. Daardoor krijg je geen potentiaalverschillen tussen beide onderdelen. Als de bus het staal zou raken zou het ook bij stalen binnenbussen een slechte zaak zijn, dan krijg je zeker in de omgeving waar draagarmen zitten altijd last van roest.

- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi Michael,Michael Oud schreef :
Ja, maar ik weet nog niet zeker of ik er dan ben. Het is dan ook Amsterdam Dance Event, en daar moet ik denkelijk bij zijn vanwege mijn werk. En eigenlijk wil ik daar ook gewoon bij zijn.robertm schreef : even tot de Volvo klassieker beurs. Wagner & Gunther hebben die bussen ook liggen voor een schappelijke prijs!
Robert

ik ben alle dagen op de beurs, ik wil best even voor je langs de stand van W&G lopen hoor!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou trouwens opletten met teveel swaybar achter, slecht voor de grip en de auto kan er wat oversturend van worden (7/9 series lijkendit veel meer te hebben dan 2 series.
Montage is simpel, voor de vooras. achter wat meer werk maar daar is de swaybar minder nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-