Goede MBC?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb nu een naamloze. Chroomkleurig met blauwe draaiknop bovenop met daarop de text boost +-. Werkt prima, alleen zouden de slangen mijns inziens nog wel korter kunnen. De druk schiet even door naar 0,65 en blijft dan keurig op 0,55 hangen. Genoeg voor nu.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vernaar je klader Jan Geert, waarom was het geen succes dan, verliep tie, piekte die etc. etc. De truc met de andere actuator heb ik meer gehoord. Volgens baseman kun je dan ook toe met wat vulringen er tussen, dat zou ook moeten werken.Jan-Geert schreef : ik heb mijn mbc eraf gehaald was geen succes , heb nu de wastegate van een diesel (TDIC) erop gezet en dat rijd een stuk fijner..
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
met de wastegate van de diesel kan je rustig rijden met weinig druk en als je wil lekker opschieten

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eén keer goed instellen is voldoende. Ik zou er voor kiezen dat de mbc zodanig zit bevestigd zodat slangenwerk kort gehouden kan worden. Dichter bij de turbo dus. Lijkt me belangrijker dan dat ie makkelijk bereikbaar is.gj schreef : Ik zou de slangen inderdaad kunnen inkorten, echter, dan kan ik de MBC zelf nergens meer aan vast maken, nu zit hij aan een steun achter het koelvloeistofexpansievat. Makkelijk in te stellen dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-