MBC /turbodruk meter over?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook, het kleine doch simpele apparaatje is dusdanig bevallen, dat ik hier de vraag maar weer stel. Heeft iemand er toevallig nog 1 zu verkaufen? Zelfde geldt voor een fatsoenlijke turbodruk meter.
Alvast dank!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben ook van plan mijn 940 wat meer vermogen te geven, nu heb ik op ebay een setje gezien.
cgi.ebay.nl/POWERTEK-BOOST-CONTROLLER-BA...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Misschien is het wat?
Groet Wim.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je een pm stuurt kan ik je doorsturen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die ik had was wat simpeler, maar ik zie niet in waarom deze niet ook zou werken. Als metertje heb ik liever een opbouw meter, die ik hangend onder mn dashboard maak. Valt op die manier bijna niet op, en je hoeft geen apart paneeltje te maken. Hij is dan wel goed afleesbaar trouwens.wimzwolle schreef : Hallo Michael,
Ik ben ook van plan mijn 940 wat meer vermogen te geven, nu heb ik op ebay een setje gezien.
cgi.ebay.nl/POWERTEK-BOOST-CONTROLLER-BA...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Misschien is het wat?
Groet Wim.
Vivli, weet jij wat zijn dingen kosten?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Afhankelijk van de ideeen van de douane bij aankomst van de zending varieert de prijs. Als indicatie: de vorige partij was 30 euro per MBC, waarschijnlijk komt 't daar deze keer niet bovenuit. Een en ander af te halen in Lelystad, of tegen meerprijs verzending lijkt me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem, zou je mij een PB kunnen sturen als het zover is? Of moet ik me inschrijven in het andere topic?Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik heb een vriend van me gevraagd (had ik in ander draadje al aangekondigd): die heeft een partijtje in bestelling staan.
Afhankelijk van de ideeen van de douane bij aankomst van de zending varieert de prijs. Als indicatie: de vorige partij was 30 euro per MBC, waarschijnlijk komt 't daar deze keer niet bovenuit. Een en ander af te halen in Lelystad, of tegen meerprijs verzending lijkt me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik meld me maar ongevraagd en even ongeorganiseerd voor zo'n apparaatje.. Blijf dit wel volgen, anders graag een pb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Cojones schreef : Besten... heeft iemand nog een MBC over of gewoon te koop? Ik had er op mn vorige 940 één uit de inkoop actie van Kristof E, maar ik heb de auto niet meer, én ik heb hem lekker laten zitten in de vorige 940. Lekker handig dus.
Hoe dan ook, het kleine doch simpele apparaatje is dusdanig bevallen, dat ik hier de vraag maar weer stel. Heeft iemand er toevallig nog 1 zu verkaufen? Zelfde geldt voor een fatsoenlijke turbodruk meter.
Alvast dank!
Michael, Volvo 940 <a href="/taxonomy/term/690"><acronym title="SE: ">Se</acronym></a>
Ik heb een EBC gemonteerd en daarmee een MBC over wie hem hebben wil mag hem komen halen.