anti sway bars from ipd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben geabonneerd op de nieuwsbrief van ipd. Zie nu dat een aantal anti-sway bars in de aanbieding zijn. Heeft er iemand zin in een groepsaankoop (om de verzendingskosten en invoerrechten te drukken)?700 sedans w/4 cylinder non-Turbo 1983-86 25mm front, 25 mm rear Reg. $328.00 $295.20202 €700 sedans w/6 cylinder, non-Turbo 1983-87 25mm front, 25 mm rear Reg. $328.00 $295.20202 €700 sedans w/ 4 cyl. 1987-93 (turbo ‘83-91) 25mm front, 25 mm rear Reg. $328.00 $295.20202 €700 wagons 1983-87 25mm front, 25 mm rear Reg. $368.00 $331.20227 €700 wagons w/ 4 cyl. & Turbo 1988-92 25mm front, 25 mm rear Reg. $368.00 940 sedans w/ 4 cyl. (not for SE models) 1991-95 25mm front, 25 mm rear Reg. $328.00 $295.20202 €940 wagons w/ 4 cyl. 1991-95 25mm front, 25 mm rear Reg. $368.00 960 wagons 1992-94 25mm front, 25 mm rear Reg. $368.00 $331.20227 € Wolwo
INVENTARISLIJST ANTI SWAY BAR
Tussen de haakjes staat het nummer van de set en het gewenste aantal.
1. wolwo (5023 x 1)2.3.4.5.6.7.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
<a href=" www.europeantuning.com/ "> www.europeantuning.com/
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoek nou eerst eens uit, wat dat ding kost bij het bedrijf waar je nog een prijsopgave van gaat krijgen.
Ik neem aan dat bovenstaand ook over die strutbrace/veerpootbrug gaat? Er lopen dan dus nu twee draadjes los van elkaar met dezelfde vraag langs elkaar?
Maak dan van die twee dingen één enkele posting, met een duidelijke titel die voor iedereen begrijpelijk is.Zet in de tekst van die posting wat optie 1 kost en als er sprake is van een optie 1, wat die dan kost (max-prijzen, scheelt verrassingen achteraf, voor beide partijen)
Zoek er even een plaatje van op en zet die er ook bij.
Maak een inventarisatie lijstje in die eerste posting, zodat je gelijk kan zien wie en wat.
Kortom, op mij komt het een beetje ongeordend over, maar wellicht ben ik daar de enige in.Kijk anders eens naar de postings van de andere <a href="/search/node/groupbuy" target="_blank">groupbuy's of inventarisaties </a>
Ik neem overigens aan dat je gezien hebt dat H.Dalhuisen en Timen ook aan het knutselen geslagen zijn?Wellicht is het voor jezelf dan handiger je hie al die moeite op de hals te halen en eens te kijken hoe dat ding werkt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nee dit gaat over stabilisatorstangen (sway bars), niet over veerpootbruggen (strut braces). Groot verschil!Baseman schreef : Ik neem aan dat bovenstaand ook over die strutbrace/veerpootbrug gaat? Er lopen dan dus nu twee draadjes los van elkaar met dezelfde vraag langs elkaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de rest lijkt me de tekst nog wel van toepassing, om verwarring te voorkomen zal ik mijn eerste posting niet aanpassen.Bedankt, Jeroen.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Dat mag uiteraard. No offence.Baseman schreef : Als ik je ongevraagd advies mag geven:
Neen, is iets totaal anders maar daar werd je al op gewezen.Baseman schreef : Ik neem aan dat bovenstaand ook over die strutbrace/veerpootbrug gaat? Er lopen dan dus nu twee draadjes los van elkaar met dezelfde vraag langs elkaar?
Die staat er toch? Van elk model afzonderlijk heb ik geen foto's.Baseman schreef : Zoek er even een plaatje van op en zet die er ook bij.
Zal dit aanpassen.Baseman schreef : Maak een inventarisatie lijstje in die eerste posting, zodat je gelijk kan zien wie en wat. Kortom, op mij komt het een beetje ongeordend over, maar wellicht ben ik daar de enige in. Kijk anders eens naar de postings van de andere <a href="/search/node/groupbuy" target="_blank">groupbuy's of inventarisaties </a>
Heb mailtje gestuurd naar H.Dalhuisen, maar dus wel voor de veerpootbrug.Baseman schreef : Ik neem overigens aan dat je gezien hebt dat H.Dalhuisen en Timen ook aan het knutselen geslagen zijn?
Er is (bij mijn weten) maar 1 firma die de stabilisatorstangen maakt en dit is IPD. European Tuning is invoerder in Nederland en daar kosten ze tussen de 299 en 339 euro. Bij Wagner & Gunther is blijkbaar enkel de set voor een kombi leverbaar en kost er dan weer 375 euro. Bij KG Trimning vind ik enkel de voorste die ongeveer 190 euro kost.
Zouden er nog leveranciers zijn?
Groet
Wolwo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ik ben geen moderator en blijkbaar kan ik niet meer mijn eerste posting aanpassen met een inventarislijst. Klopt dit?
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, dat klopt niet.wolwo schreef : Ik ben geen moderator en blijkbaar kan ik niet meer mijn eerste posting aanpassen met een inventarislijst. Klopt dit?
Als het goed is heb je als topic-starter een tabje, boven je posting staan, met de tekst bewerk.Als je daarop klikt, enfin....
Als je op <a href="/node/15083/edit" target="_blank">deze link </a>klikt, zou hetzelfde moeten gebeuren. (deze link werkt dus ook als het goed is, alleen voor jou)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij mij werkt hij in ieder geval niet...Baseman schreef : Als je op <a href="/node/15083/edit" target="_blank">deze link </a>klikt, zou hetzelfde moeten gebeuren. (deze link werkt dus ook als het goed is, alleen voor jou)
IPD is via ET idd wel fors duurder, maar de verzendkosten zijn een stuk lager. Er valt met zo'n group buy vast goed over te praten met Marc. Niet geschoten is altijd mis...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien is het handig, om eerst een ervaringsdeskundige te vinden. Dus iemand die deze stangen onder z'n auto heeft geschroeft. Ze zijn voor en achter 25 mm dik. Da's 2 mm dikker dan Volvo ooit geleverd heeft. Is hier nog mee te rijden, vraag ik me dan af.
Groetjes
Mathy