vermist gereedschap Nordicar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2014 17:20 #1100856 door V700 register
vermist gereedschap Nordicar is gemaakt door V700 register

Vandaag werd ik gebeld door Ingmar van Nordicar. Ze zijn sinds de sleuteldag kwijt:
2 x powerdop 19. tbv van wielbout montage-demontage
1 x verlengstuk ratel

1 powerdop en verlengstuk lagen op de werkbank waar Hein en Coen hebben gesleuteld. Hein heb ik al gebeld die gaat zoeken maar acht de kans klein dat hij het per ongeluk heeft meegenomen hij heeft eigen gereedschap gebruikt/
De andere powerdop lag bij de brug waar Gosse heeft gesleuteld. Ik heb Gosse nog niet kunnen bereiken, heb een sms gestuurd. Ik weet dat ik zelf die ene dop nog in handen heb gehad en ergens op een brugpilaar heb gezet
Ik heb inmiddels alle deelnemers gemaild.
Ik vind dat dit voor eind deze week nog opgelost moet zijn. Ik stel voor dat indien Hein en Gosse niets vinden in hun gereedschapkist wij Nordicar onmiddelijk schadeloos moeten stellen.
Graag jullie input, kostten bedragen denk ik circa 100 euro!

Groeten Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2014 09:17 #1404064 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic update 1

Gosse heeft de 1ne dop niet, hij heeft hem wel gebruikt. Ik heb die dop in de loop van de namiddag ook in mijn handen gehad maar dus niet ergens in een gereedschapkist gelegd.
Hein weet het nagenoeg zeker dat hij die niet heeft maar gaat nog even in zijn scheepskoffer kijken en ook bij Coen nog even navraag doen.

Ik heb Nordicar vanochtend gebeld en toegezegd dat wij hoe dan ook het gereedschap willen vergoeden indien het tegen het eind van de week niet boven water is. Dat vonden ze een mooi gebaar !
Ik heb al 2 spontane toezeggingen om 10 euro mee te betalen voor behoud van de goede relatie !
Heren mede RCs.. graag uw input!

groet, Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2014 20:12 #1404086 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer info
Ik kan mij voorstellen dat je niet publiekelijk je gegevens deelt, maar laat even per pb (in dat geval) je banknummer weten.
Ben er welliswaar niet bij betrokken geweest, maar draag als Rc uiteraard gewoon bij.

Laat maar zsm weten. Moet inderdaad snel en volledig geregeld worden zonder aanspraak te maken op clubgelden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2014 13:22 #1404130 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic missing in action..
Goedemorgen heren,Hier ben ik weer. Vanochtend bij Nordicar geweest. Ingmar heeft met Barry overlegd over hoe ze het zouden afhandelen. Ze hebben besloten dat vergoeding door ons niet nodig is, sterker nog, ze willen geen vergoeding!Inmiddels is wel 1 powerdop terecht, degene die in de buurt van Gosse zijn sleutelplek zoek was.In ieder geval ze stelden het gebaar tot schadeloosstelling wel zeer op prijs.We mogen nog terugkomen, want ze zeiden; eigenlijk is er nooit iets zoek bij de verenigingssleuteldagen. Dat was anders bij de particuliere dagen, toen verdwenen hele doppendozen...Ik heb hun bedankt.Inmiddels heb ik 2 taarten besteld, die worden maandag afgeleverd!Groeten Rudiger

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC