Sleutel-, poets-, deuk- en wat al niet meer dagen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2014 19:27 #1100479 door Mathy van Nisselroy
Sleutel-, poets-, deuk- en wat al niet meer dagen. is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Heren RC, Ik ben nu Tom een beetje voor, maar dat zal hij vast niet erg vinden. Zoals besproken op de ALV verzoeken wij als bestuur om uiterlijk voor 15 maart een planning in te dienen met adressen waar we komend jaar terecht kunnen om te sleutelen,poetsen,kleien en weet ik al niet meer. In de eerste Factor die uit gaat komen moet een planning staan voor hele jaar. Uiteraard kunnen er nog aanvullingen komen in het hele jaar, dat is geen probleem, maar onze vaste sleutel adressen willen we wel graag al ingevuld zien. Dit is ook duidelijk een wens van onze leden. Als er RC zijn die dit niet kunnen om wat voor reden dan ook, verzoeken wij om dit te melden bij Tom en of de andere bestuursleden. Wij moeten wat aktiever worden om onze agenda vol te krijgen. Tevens is besloten dat Rudiger de functie van Harm gaat over nemen, die zijn functie als RC heeft neer gelegd. Mathy, ik weet niet of jij Rudiger een schildje kan geven, en die van Harm eraf. tevens zijn Jerry (leidsekade) en JG aan het moderatoren team toegevoegd. Ook zijn we inmiddels volop bezig de site up to date te krijgen, waarvan wij jullie op de hoogte zullen houden. Bijna alle verenigingen hebben de sleuteldagen, toertochten etc. al voor het hele jaar ingevuld, en wij nog bijna niets. Nogmaals, ik snap dat we het allemaal druk hebben, dus als wij moeten helpen, laat maar horen. In ieder geval allemaal vast bedankt voor de medewerking. Gr. Ton

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2014 20:51 #1402259 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic OK
Hallo Ton
Kondig jij de gang van zaken omtrend Jerry, Jan-Geert, Rudiger en Harm(en) aan?
Moet trouwens even zoeken hoe ik Rudiger de juiste rechten geef en Harm terug zet.  Is alweer een tijdje geleden.
BTW "deukdagen"?  "Uitdeukdagen" bedoel je hopelijk.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2014 21:04 #1402260 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als we..
Het maar leuk vinden Mathy, deuk dagen of uitdeukdagen.

Alles mag. Zal Tom vragen Rudiger te introduceren.

Zal ik beide moderatoren doen.

Bedankt vast.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2014 00:19 #1402265 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Done
Hallo Ton, bestuur, collegae
Ik heb Harm(en) de Roos terug gezet naar gewoon lid (qua rechten en schildjes).Ik heb Rudiger gepromoveerd naar RC (qua rechten en schildjes).Ik heb de schildjes voor Jerry en Jan-Geert aangezet.
Maar schijnbaar heb ik daarbij iets verkeerd gedaan, want nu werkt de module waarmee je gebruikers kunt zoeken niet meer.  Geen idee wat er mis is gegaan.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2014 00:40 #1402266 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic email zoeken lukt nog wel ;)
email zoeken lukt nog wel ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2014 01:54 #1402269 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als.
Als Tom er dan ook wat mee zou doen, stond de rest van het jaar al vol.

Simpelweg roepen biedt geen structurele oplossing.

Diverse regio's stoelen op oude langdurige contacten. Daar zit nog wel beweging.
Het gros heeft er simpelweg het geld niet voor, of wil niet meer.

De motieven zijn gedocumenteerd.

Zelfs adverteersers, laten het bij sponsoren en doen simpelweg niet meer als sleuteladres mee.

Reden dat een viertal sleuteldagen letterlijk is ingekocht (800 euro donatie) 22 bruggen, zelf zorgen voor gereedschap
Op een presenteerblaadje heet dat.

Ook nog met eigen onderdelen, ter voorkoming van dat armoedige bij een dealer die dan man en huis beschikbaar stelt voor een hoop commentaar en paar tientjes omzet.

Via mail, pb etc. 4x aangegeven. Zo in te zetten. De respons kan ik posten, maar dat is tranentrekkend imbeciel.

Geen leuren dus, maar enthousiast met inschrijvers die dan ook echt komen opdagen.
Heb je iets in handen met geborgde continuïteit.

Bij interactie had er zelfs een uitdeuker zonder spuiter bij de ALV bezig kunnen zijn. Was opkomst ook wat hoger geweest.

Maar nee, er kon geen groet, geen vraag naar gezondheid of wat ook af.
Datzelfde fatsoen druipt van het forum en zo zal het steeds lastiger worden.

Al die onzin op het forum met stoere praatjes, zeiken over dubbeltjes, alleen posten over sleuteldagen omdat je auto dreigt uiteen te vallen etc..zou een ieder als hij zelf ondernemer was hier aan meewerken ? Het is geen 2005 meer. Maak je geen illusies, eventuele gast adressen lezen net zo goed mee.

Maar terug naar het begin. Als het bestuur zich wat actiever had opgesteld, zoals netjes responderen,, hadden we het nog druk kunnen hebben.
Dat laatste heeft aantoonbaar het mislopen van sleutelplekken, faktor ellende en webmaster problemen opgeleverd.

Mocht je lezen Tom en willen reageren, stuur je dan gelijk de notulen van de laatste recente RC meeting?
Waarbij ik je op voorhand aangaf niet aanwezig te zijn ivm 3x wekelijks kuren in het ziekenhuis?
Reactie :ik zie wel of je komt.

Ook vroeg ik ivm geplande en zelf ingekochte sleuteldagen direct verslag uit te brengen, tot vorige week doe je alsof je niet weet over welke meeting ik het heb. Zal wel stoer zijn.

Wie meer wil weten over sleutelen en vooral waar, kan mij natuurlijk altijd via PB de mailwisseling opvragen en eventueel helpen een passende oplossing te vinden. Want zonde is het.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2014 02:03 #1402270 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rudiger
Van harte als RC.

In jouw regio is een overeenkomst met een gastadres.
Dit potentiële adres wil wel, maar met een minimum van 15 klantjes en een entree van 10 euro per gebruiker.

Iets wat steeds meer lijkt op de sleutel naar sleuteladressen.

Als dat past in jouw zienswijze, schroom niet mij te contacteren.

Groet,
Jeroen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2014 12:55 #1402294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik snap het niet
Jeroen,

Ik snap het niet allemaal.
Wat bedoel je met de volgende zinsnedes:
Zelfs adverteersers, laten het bij sponsoren en doen simpelweg niet meer als sleuteladres mee.
Reden dat een viertal sleuteldagen letterlijk is ingekocht (800 euro donatie) 22 bruggen, zelf zorgen voor gereedschap Op een presenteerblaadje heet dat.
Ook nog met eigen onderdelen, ter voorkoming van dat armoedige bij een dealer die dan man en huis beschikbaar stelt voor een hoop commentaar en paar tientjes omzet.
Via mail, pb etc. 4x aangegeven. Zo in te zetten. De respons kan ik posten, maar dat is tranentrekkend imbeciel.
Voor het gemak even cursief gezet.
Ik zie niet alles en ik lees ook niet alles op het forum, dus mijn kennis over wat er allemaal besproken wordt is niet 100% volledig maar ik heb blijkbaar gemist dat er een deuk uitwrijver aanwezig had kunnen zijn???

Blijkbaar heb ik ook gemist dat je frequent het ziekenhuis in en uit bent geweest. Maar ondanks dat, jij krijgt als RC altijd de verslagen van de bestuursvergaderingen en de vergaderingen van het bestuur met de RC's dus zeggen dat je die niet hebt is leuk, maar als er ergens een kick-up in de verzending is een kleine reminder naar het secretariaat voldoende.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC