Sleuteldag Carlo Schmidt 21 april 2012
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:23 #1092419
door V700 register
Sleuteldag Carlo Schmidt 21 april 2012 is gemaakt door V700 register
Ter uwer kennisgeving:
Ik ben door omstandigheden thuis, niet in staat, de gehele sleuteldag aanwezig te zijn op 21 april, in Gemert.
Sterker nog, ik heb twee kinderen, die dit weekend bij mij zijn en in de leeftijd van 2 en volgende week 5, valt dat met sleutelen, slecht te combineren.
Ik heb Willem V. hierover gebeld en hij zal voor mij waarnemen, waarvoor mijn dank.
Heel erg jammer, want volgens mij is het de tiende sleuteldag voor mij, in Gemert.
Ik ga overwegen, of ik met de kids toch een half uurtje kom kijken.Niet ter controle, want Willem, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.Alle info ligt hier voor je op tafel, ik zie je vrijdagavond.
Voor de rest, tsja......op naar de 11de keer dan maar, volgende keer betere timing.
Ik ben door omstandigheden thuis, niet in staat, de gehele sleuteldag aanwezig te zijn op 21 april, in Gemert.
Sterker nog, ik heb twee kinderen, die dit weekend bij mij zijn en in de leeftijd van 2 en volgende week 5, valt dat met sleutelen, slecht te combineren.
Ik heb Willem V. hierover gebeld en hij zal voor mij waarnemen, waarvoor mijn dank.
Heel erg jammer, want volgens mij is het de tiende sleuteldag voor mij, in Gemert.
Ik ga overwegen, of ik met de kids toch een half uurtje kom kijken.Niet ter controle, want Willem, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.Alle info ligt hier voor je op tafel, ik zie je vrijdagavond.
Voor de rest, tsja......op naar de 11de keer dan maar, volgende keer betere timing.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:36 #1355709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lastig
Het is altijd lastig plannen, wij zijn er al enkele maanden eerder mee bezig dan de leden en dan is het altijd een risico dat je eigen planning spaak loopt, en ik denk ook wel dat Willem het aankan en anders moet hij maar even bellen voor wat steun
hahaha.
Jij vooral sterkte met je Dochters Bas en ik kan helaas niet naar Gemert komen voor steun, mijn schoonvader viert Zaterdag zijn verjaardag(op de dag dat hij zelf jarig is) dus ik kan het niet maken om niet te komen, Willem heel veel suc6 en om bij de les te blijven Koffie is een goed hulp middel hahaha.
Tom.
Jij vooral sterkte met je Dochters Bas en ik kan helaas niet naar Gemert komen voor steun, mijn schoonvader viert Zaterdag zijn verjaardag(op de dag dat hij zelf jarig is) dus ik kan het niet maken om niet te komen, Willem heel veel suc6 en om bij de les te blijven Koffie is een goed hulp middel hahaha.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:52 #1355710
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.
Bedankt Tom, alhoewel het bij mijn kids gaat om een dochter van 5 en een zoon van 2,5.......Die laatste zal het best leuk vinden, de eerste is vooral verlegen.......TGTF schreef : Jij vooral sterkte met je Dochters
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 00:00 #1355712
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oeps
Moderators: Jerry Stam