Bestaande relaties
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het verleden werden sleuteldagen gehouden in de regio Utrecht, bij Hooftman in Woerden.
Hooftman zie ik nog steeds als adverteerder terug, maar niet de reden waarom de sleuteldagen daar niet meer plaatsvinden. De laatste is tenslotte al weer veel langer geleden dan dat de RC destijds zijn post beschikbaar stelde.
De gebroeders Hooftman zijn mij niet onbekend, maar graag zou ik toch willen weten wie tot voor kort het contactpersoon was waarmee sleuteldagen werden afgesproken. Ik neem aan dat het in eerste instantie met de chef werkplaats wordt afgestemd.
Het zou anders onnodig een slordige indruk geven als ik nu de verkeerde zou benaderen terwijl daar prima contacten bestaan. Of dat er een reden bestaat dat er al lang geen sleuteldagen meer plaatsvinden.
Daarnaast (moch iemand er veel vanaf weten) vraag ik mij af of bewust is gekozen voor de vestiging Woerden, terwijl in de regio meerdere vestigingen van Hooftman zijn met nog meer brugcapaciteit.
Ik hoor dat graag even.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo700vereniging.nl/node/35578
Volgens mij moet je hier, René Luigies hebben, en staat in het draadje hierboven, wie bij Hooftman contactpersoon was.
Ik heb ze er trouwens even op gezet, op een Google-Map, ter test, is wel leuk, qua overzicht.De link is niet-publiek, enkel te bekijken door hen, die ik de link stuur.
<a href=" maps.google.nl/maps/ms?msid=217041676491...pn=3.341021,7.064209 " target="_blank"> maps.google.nl/maps/ms?msid=217041676491...pn=3.341021,7.064209
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zal ook technische ondersteuning (lees: één of twee monteurs) aanwezig moeten zijn en daar zit hem nou net de moeilijkheid. Tevens was er bij Hooftman ook altijd best wel veel werk verzet in de aanloop naar de sleuteldag. Kortom, wij vinden het jammer dat de Hooftman sleuteldagen niet meer zijn maar ook binnen het Hooftman concern vinden ze het ook wel jammer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Zoek even op het RC forum op de kreet Hooftman:
volvo700vereniging.nl/node/35578
Volgens mij moet je hier, René Luigies hebben, en staat in het draadje hierboven, wie bij Hooftman contactpersoon was.
Ik heb ze er trouwens even op gezet, op een Google-Map, ter test, is wel leuk, qua overzicht.De link is niet-publiek, enkel te bekijken door hen, die ik de link stuur.
<a href=" maps.google.nl/maps/ms?msid=217041676491...pn=3.341021,7.064209 " target="_blank"> maps.google.nl/maps/ms?msid=217041676491...pn=3.341021,7.064209
Inderdaad Bas op de link staan alle gegevens zover ze zijn ingevuld natuurlijk.
Nieuwe mensen nieuwe ronde nieuwe kansen zou ik zeggen.
Dus Jeroen wie weet lukt het jou weer wel wat bij Rene niet meer ging.
Succes
Frits
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/ 740GLE sedan/ V70 Rdesign
- Daf 66 1300cc marathon sedan
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
960 estate 1996 schreef : Nieuwe mensen nieuwe ronde nieuwe kansen zou ik zeggen.
Dus Jeroen wie weet lukt het jou weer wel wat bij Rene niet meer ging.
Prima, als er verder geen historische bezwaren zijn, ga ik het graag proberen.