Vanaf heden zal uw VV zich bezig houden met de RC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanaf heden zal ik me o.a. bezig gaan houden met de regiocoordinaten.
Natuurlijk weet ik nog niet alles en krijg hierbij de steun van Maarten.
Dus heeft u vragen of wilt u een planning doorgeven voor een sleuteldag of ander evenement
dan verneem ik dat gaarne.
Uw VVIO
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi Frits, dan wil ik je gelijk attenderen op dit draadje, wat ik met betreffing tot de planning gestart had:<h2 class="title"><a href="/node/31886">Voorgestelde planning sleuteldagen 2010</a></h2>Daarnaast heb ik eigenlijk dezelfde vraag als Henk.960 estate 1996 schreef : Dus heeft u vragen of wilt u een planning doorgeven voor een sleuteldag of ander evenement
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Hoe goed de opmerking van Henk ook bedoeld is maar ik dacht dat dit gedeelte van het forum voorbehouden is aan de RC's?henk 940LPT schreef : ...hoewel ik geen RC ben, ben ik wel benieuwd.
Of zie ik dat te strikt?
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat betekent het bijhouden van de planning, de agenda m.b.t. de sleuteldagen en eventuele andere evenementen. Het fungeren als algemene back-up voor de RC's.
Als er behoefte om het draaiboek nieuw leven in te blazen zal dat door Frits bekeken worden en hij zal daarin beslissen of dat zinnig is en hoe en/of in welke vorm dat zal worden uitgevoerd.

Frits, vanaf deze plaats veel succes gewenst en als je hulp nodig hebt, vragen hebt or whatever, je kent m'n telefoonnummer.

- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat ziet u te strikt, alhoewel wel correct.hlambrechts schreef : Hoe goed de opmerking van Henk ook bedoeld is maar ik dacht dat dit gedeelte van het forum voorbehouden is aan de RC's?
Of zie ik dat te strikt?
Henk is net als u en ik, moderator.Zouden we elkaar op het RC-forum tekstueel afmaken, dient hij te kunnen ingrijpen, al denk ik niet dat dat ooit zal gebeuren.
Wat wel handig is, en wellicht de achterliggende gedachte, is dat Henk bij vragen op het forum kan aangeven voor welke zaken je bij wie moet zijn en dat vind ik een goed punt.
Dus, Hedwig, gelijk heeft u wel, naar mijn idee, maar in dit geval is de vraag zeker nuttig.
Als Henk zich gaat bemoeien met de planning, dan wordt het een ander verhaal....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor beantwoorden.mderijke schreef : Frits neemt mijn taken als regio-coördinator-coördinator over.
Dat betekent het bijhouden van de planning, de agenda m.b.t. de sleuteldagen en eventuele andere evenementen. Het fungeren als algemene back-up voor de RC's.
Als er behoefte om het draaiboek nieuw leven in te blazen zal dat door Frits bekeken worden en hij zal daarin beslissen of dat zinnig is en hoe en/of in welke vorm dat zal worden uitgevoerd.
Frits, vanaf deze plaats veel succes gewenst en als je hulp nodig hebt, vragen hebt or whatever, je kent m'n telefoonnummer.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html