Inschrijfformulieren voor sleuteldagen
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Wat mij opvalt is dat eigenlijk iedere regiocoordinator op een andere wijze met de inschrijvingen omgaat.
Nu ben ik net nieuw in het bestuur, maar m.i. staat duidelijk op het inschrijfformulier dat het, na ingevuld te zijn, verzonden moet worden naar het secretariaat, hetzij per mail, hetzij per post.
De reden hiervoor is dat alle inschrijvingen bekend zijn bij het secretariaat en, het belangrijkste, dat sleutelen alleen voor leden is, dus de contributie betaald moet zijn en die controle ligt bij het secretariaat.
Gelieve voor toekomstige sleuteldagen deze werkwijze te hanteren. Een aanmelding is alleen geldig indien deze via het secretariaat aan de regiocoordinator wordt gestuurd, een CC mag altijd als vooraankondiging naar de RC.
Mochten jullie een andere mening zijn toegedaan, dan hoor ik dat graag.
Uw SIO (Secretaris in opleiding)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

het was mij al duidelijk dat dit de gang van zaken was, en ik ben het er ook helemaal mee eens.
Misschien handig om als RC dan ook een bevestiging van inschrijving naar het betreffende lid te sturen, of zoals ik het doe, het is pas rond wanneer je op de officiële aanmeldingspagina van de betreffende sleuteldag staat ingedeeld, dan is het cirkeltje rond, niewaar?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-

.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe gaat die als kersverse secretaris?? Even een tipje, zoals ik dat altijd met Marc deed: de electronisch ontvangen inschrijvingen omgezet naar een PDFje en die per mail aan Marc verzonden. Werkte goed, mits natuurlijk de discipline van de RC's is om dit te doen op het moment van sluiten van de inschrijving. Dan heb je nog tijd genoeg om actuele gegevens over betalingen van het lidmaatschap te controleren en eventueel te corrigeren.
groetjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
De afspraak is, en lijkt me ook het meest voor de hand liggende, dat het formulier bij de secretaris komt, die eerst nakijkt of de invuller lid is, of overlegd dat deze dat wil worden op de sleuteldag, en vervolgens het formulier aan de RC stuurt.
Makkelijke check en ik krijg geen formulieren zonder lidnummer. Opgelost.
PDF maken, kan trouwens ook niet iedereen, maar dat terzijde.Met Adobe Acrobat 8 full version, kun je elk document wel aan, maardie is licentiegebonden.
cc is idd wel makkelijk en denk ik aan te raden, zo is er een dubbele check.
immers zijn er 2 verschillen/ inschijvingen aan het licht gekomen.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke twee?asatter schreef : immers zijn er 2 verschillen/ inschijvingen aan het licht gekomen.
Systeem zoals het nu is (of eigenlijk, zoals het nu moet gaan) werkt uitstekend.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Da's meestal voldoende.
Verder denk ik inderdaad ook dat de inschrijving het beste via de secretaris kan, we kunnen later altijd nog even bellen/mailen met een inschrijver waar we wat meer van willen weten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Iedereen met een Apple computer kan dat. Ik stuur m'n aanmeldingsformulieren altijd als PDF. Gewoon "printen" en als het menu verschijnt voor "PDF" kiezen. Zit standaard in iedere Apple.Baseman schreef : PDF maken, kan trouwens ook niet iedereen, maar dat terzijde.
groetjes
Mathy
ik heb alle inschrijvingen via cc gekregen, echter zijn er 2 niet bij Willem aangekomenBaseman schreef :
Welke twee?asatter schreef : immers zijn er 2 verschillen/ inschijvingen aan het licht gekomen.
mee eensBaseman schreef : Systeem zoals het nu is (of eigenlijk, zoals het nu moet gaan) werkt uitstekend.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm