Stukje in de Factor

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2009 17:48 #1078044 door V700 register
Stukje in de Factor is gemaakt door V700 register

in clublid steelt snowcap, Miquelangelo1969 schreef : En moeilijk is het niet, Bas heeft mij behoorlijk op weg geholpen en ook van de andere RC's krijg ik zo nodig de nodige feedback en/of adviesen.Dus als je een beetje tijd hebt, wat let je om voor jou regio dit ook te gaan doen?!

Ik had het er toevallig vandaag nog even kort met Jeroen over en ik bedacht me tijdens dat gesprekje, dat het voor de komende factor leuk zou zijn, eens uiteen t4e zetten, wat er precies allemaal bij komt kijken.
Dus, wat er aan vooraf gaat, het contact met de gastgarage, de planning en de dingen die er voor de RC bij komen kijken en de sleuteldag zelf en de eventuele nasleep.
Ik denk dat het best aardig is om te lezen en zeker begrip 'kweekt' bij de sleutelaars, die af en toe wat mopperen of andersinds vragen hebben.
Geen namen, geen zwartmakerij en geen tot persoon herleidbare zaken noemend, enkel een informatief stukje, met de ins en outs van het RC schap.
Is het wat?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2009 18:23 #1257529 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed idee
Goed idee, schrijf maar iets.
Ongeveer 650 woorden of anders een A4'tje in een 10 punts letter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2009 18:37 #1257532 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eisen?

mderijke schreef : Goed idee, schrijf maar iets.
Ongeveer 650 woorden of anders een A4'tje in een 10 punts letter.

Oh, nog eisen stellen ook?Ik dacht aan twee bladzijden, paar plaatjes erbij en zo...?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2009 09:10 #1257565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed idee
He Bas, goed idee! Als je hulp nodig hebt zeg je het maar. Als je geen tijd hebt, dan wil ik het ook wel schrijven hoor. Laat maar weten. Misschien een idee om het vanuit alle RC's te schrijven?
Is het wellicht een idee om 4 keer per jaar met de RC's bijeen te komen om ervaringen uit te wisselen, te spreken over voorvallen, nieuwe ideeen en initiatieven te bespreken, en om te zorgen dat de aactiviteiten gelijkelijk over het land zijn verdeeld zodat alle leden de mogelijkheid hebben om iets te bezoeken wat een beetje dichtbij is?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2009 16:22 #1257599 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alweer verzaakt

Hans L schreef : Is het wellicht een idee om 4 keer per jaar met de RC's bijeen te komen om ervaringen uit te wisselen, te spreken over voorvallen, nieuwe ideeen en initiatieven te bespreken, en om te zorgen dat de aactiviteiten gelijkelijk over het land zijn verdeeld zodat alle leden de mogelijkheid hebben om iets te bezoeken wat een beetje dichtbij is?

Wat betreft het stukje in de Factor, ineens herinner ik mij dat tijdens de ALV in Almere dit aan de orde is geweest en dat ik een stukje zou schrijven..... Oeps,. in alle drukte vergeten en omdat de drukte nog niet voorbij is geef ik dit stokje graag over aan jullie. Wil wel een bijdrage leveren hoor, als het nodig is. Heb met het lustrum als ceremonimeester ook veel ervaringen opgedaan die er misschien in op te nemen zijn.
Over het bij elkaar komen: wij zijn als zogenaamde Kaderleden ook altijd aanwezig op de bestuursvergaderingen. Dat lijkt mij voldoende om diverse zaken af te stemmen. En dan is het bestuur ook meteen op de hoogte.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2009 17:36 #1257614 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ow?

rluigies schreef : Over het bij elkaar komen: wij zijn als zogenaamde Kaderleden ook altijd aanwezig op de bestuursvergaderingen. Dat lijkt mij voldoende om diverse zaken af te stemmen. En dan is het bestuur ook meteen op de hoogte.

Nou, dat durf ik wel een beetje te betwijfelen. De laatste keren dat ik ben geweest was ik alleen of bas kwam later. Dat geeft natuurlijk niets, maar we zijn dan niet bijeen. Nu loop ik nog niet zo lang mee als RC, maar ik begreep ook uit de wandelgangen dat de RC's niet vaak vertegenwoordigd zijn tijdens de bestuurvergaderingen de laatste tijd. Daarnaast vind ik de bestuursvergadering er niet voor van toepassing, aangezien dan vele andere bestuursaangelegenheden worden besproken waar wij als RC slecht kennis van nemen. Wat vinden de anderen? 
Hans, lid 746
960 3.0 24V, 1996:The Midnight Blue:160.000 km; 144 B20A, 1972: 25.000 km

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2009 17:46 #1257616 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tuurlijk

Baseman schreef : Oh, nog eisen stellen ook?Ik dacht aan twee bladzijden, paar plaatjes erbij en zo...?

Ja natuurlijk stel ik eisen, daar ben ik de hoofdredacteur voor........
We zitten vast aan 32 pag's dus ik moet een beetje woekeren met de ruimte.
Maar als je plaatjes hebt moet ik gewoon gaan schuiven met andere dingen, dat geeft niet, maar anderhalf à twee pag's is het max.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC