Is Hans Blokzijl een bekende?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2009 19:11 #1077828
door V700 register
Is Hans Blokzijl een bekende? is gemaakt door V700 register
Ja, natuurlijk, maar ik bedoel meer, is het een bekende van een der bestuursleden, toevallig?
Ik meende dat ik of Maarten of Jan een keer zoeites heb horen zeggen.
Mijn vraag is eigenlijk naar aanleiding van de opmerking op het forum, dat iemand daar eens graag binnen zou kijken, bij swedisch-collection.
Dat lijkt mij ook geweldig, wellicht is er met Hans wat te regelen.Als ie al een bekende heeft binnen bestuur, is dat alleen maar makkelijk, niet?
Ik meende dat ik of Maarten of Jan een keer zoeites heb horen zeggen.
Mijn vraag is eigenlijk naar aanleiding van de opmerking op het forum, dat iemand daar eens graag binnen zou kijken, bij swedisch-collection.
Dat lijkt mij ook geweldig, wellicht is er met Hans wat te regelen.Als ie al een bekende heeft binnen bestuur, is dat alleen maar makkelijk, niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2009 19:48 #1256295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bezichtigen
Volgens mij is zijn collectie gewoon te bezichtigen,
kijk eens op <a href=" www.swedishcollection.nl/ "> www.swedishcollection.nl/ voor de contactgegevens, maar hou rekening met een "leuke" prijs, Johan Lourenssen wilde hem met een bezoek vereren tijdens de najaarsrit en dat werd best wel erg duur.
kijk eens op <a href=" www.swedishcollection.nl/ "> www.swedishcollection.nl/ voor de contactgegevens, maar hou rekening met een "leuke" prijs, Johan Lourenssen wilde hem met een bezoek vereren tijdens de najaarsrit en dat werd best wel erg duur.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2009 16:13 #1257598
door V700 register
Overigens, ook Jan Snijder en Ronald Dubbelman zijn goede bekenden bij hem. dus als het niet linksom kan, dan rechtsom. Wellicht leuk voor een sterrit naar Baarn vanuit het hele land. Eerst even vragen wat hij er van vindt, daarna kom ik er op terug.
Beantwoord door V700 register in topic Valt onder Utrecht
Bas, ik ken hem redelijk goed. Een paar keer ontmoet, bij de opening geweest en daarna nog wat mail contact gehad. Voor het laatst nog op de VKB bijgepraat. Ik zal hem een mailtje sturen en vragen of wij als club een keer bij hem op bezoek mogen komen. Het is zeker de moeite waard. En aangezien hij in Baarn zit valt het onder mijn regio. Doe ik ook weer eens wat.....Baseman schreef : Dat lijkt mij ook geweldig, wellicht is er met Hans wat te regelen.
Overigens, ook Jan Snijder en Ronald Dubbelman zijn goede bekenden bij hem. dus als het niet linksom kan, dan rechtsom. Wellicht leuk voor een sterrit naar Baarn vanuit het hele land. Eerst even vragen wat hij er van vindt, daarna kom ik er op terug.
Moderators: Jerry Stam