WAT EEN VAKMAN!!
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2016 17:32 #1106106
door Adriaan Versluijs
WAT EEN VAKMAN!! is gemaakt door Adriaan Versluijs
Bij binnenkomst op de laatste VKB kon je haast niet voorbij aan de stand van Passie voor Glans, het poetsbedrijf van Marinus Brouwer in Kampen. Heb ter plekke een afspraak met hem gemaakt om samen (flinke korting) de 945 te poetsen en te verzegelen. Leek me geen kwaad te kunnen, zo vlak voor het invallen van de winter. Bovendien erg leerzaam. De hele vrijdag en zaterdagochtend bezig geweest. Kleien, polijsten, noem maar op. Werkelijk verbluffend resultaat. Ondanks dat mijn 98'er LE een van de mooiere en vooral strakke exemplaren is, werd nu pas perfect zichtbaar hoe mooi de kleur nautic blue pearl (417) is met een supergladde carrosserie. Boven verwachting, ik heb nu een (bijna) nieuwe Volvo 945. Wat is ie mooi. Ik ben er nog een beetje stil van....
Kan Passie voor Glans iedereen van harte aanbevelen die vindt dat zijn/haar auto het waard is. En Marinus? Wat een vakman, wat een passie!
Adriaan
Kan Passie voor Glans iedereen van harte aanbevelen die vindt dat zijn/haar auto het waard is. En Marinus? Wat een vakman, wat een passie!
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2016 09:51 #1432684
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Mooi
Wat een mooi resultaat!
Dan heb je vast ook meegekregen om met twee emmers de auto te wassen, om zoveel mogelijk fijne krasjes te voorkomen. Dan blijft de 940 veel langer zo mooi.
Dan heb je vast ook meegekregen om met twee emmers de auto te wassen, om zoveel mogelijk fijne krasjes te voorkomen. Dan blijft de 940 veel langer zo mooi.
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2016 10:45 #1432686
door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Lakschade
Inderdaad, één emmer met sop, andere emmer met spoelwater om regelmatig de (in mijn geval) washandschoen mee uit te spoelen. Doe ik al jaren. Meesten van ons zijn niet de eerste eigenaar. Dan is de lak doorgaans al aardig aagetast door de wasstraat of het wassen op orthoxe wijze. Die 'lakschade' wordt onder speciale lamp pijnlijk zichtbaar. Vooral op donkere kleuren. Nu als bij toverslag verdwenen. Bijna 'maagdelijke' auto.
Adriaan
Adriaan
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2016 21:32 #1432698
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Schitterend Adriaan!
Maar vanwaar dat afplakband her en der?
Groeten,
Groeten,
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2016 22:02 #1432701
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Afplakken
Afplakken voorkomt witte vlekken van de diverse polijstmiddelen. Dan ben je weer een tijd bezig om die kunststof delen weer schoon te krijgen.
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2016 22:49 #1432706
door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Afplakband
Ton, dat afplakband is om bij het polijsten te voorkomen dat de pasta sporen nalaat op delen zoals stootstrips op de portieren, de deurgrepen en raamlijsten. Dat naderhand verwijderen is een stuk lastiger dan vooraf de boel afplakken. Vandaar.
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam