Tectyleren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2015 20:39 #1103693 door V700 register
Tectyleren is gemaakt door V700 register
Mijn 960 moet voor de winter aan de onderkant tegen roest behandeld worden. Leeuwarden of Bennebroek is voor mij gezien de afstand geen optie. Nu blijkt bij mij in het dorp Zelhem (vlakbij Doetinchem) een tectylbedrijf te hebben gezeten. De eigenaar (een verstokte Saab liefhebber) is gepensioneerd en het bedrijf is gesloten. Na een uurtje kletsen over klassieke Zweedse auto's, was hij om. Bij voldoende belangstelling (vanaf 6 - 8 auto's) doet hij de werkplaats voor deze gelegenheid weer open en stelt hij zijn diensten beschikbaar. Over prijzen heb ik het niet gehad, maar ik krijg de indruk dat hij ons het vel niet over de neus zal trekken. Bij voldoende belangstelling kan in het najaar (september/oktober) een afspraak worden gemaakt. Houd er rekening mee dat je je auto meerdere dagen moet missen. Belangstellenden kunnen zich per PB bij mij melden. Geef daarbij aan type auto, bouwjaar en wat de bedoeling is. Met deze info kan ik dan naar de heer Kolenbrander gaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2015 07:54 #1417798 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Hartstikke goed initiatief
Hartstikke goed initiatief Gerard!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2015 09:56 #1418256 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou...
Dat zou wel een wat kunnen zijn.
de 780 zou het wel eens kunnen gebruiken. en wellicht de 240 ook nog en wie weet de 740..
ligt ook aan de prijzen natuurlijk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2015 21:43 #1418271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Informeren
Met de aanmeldingen via PB en het bericht van Jeroen zijn er 8 potentiële auto's. Ik zal komende dagen informeren naar de kosten en mogelijkheden. Als er nog meer gegadigden zijn kunnen die zich nog aanmelden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2015 08:26 #1423046 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tectyleren 960
Gerard,

ik heb afgelopen zomer een 960 gekocht..en die kan wel wat bescherming gebruiken aan de onderkant ..is die mogelijkheid er bij jouw garage nog ?

groet Ron

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC