Binnenschermen
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2014 11:43 #1102362
door Ton Visser (GAST)
Binnenschermen is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Hallo,
De vraag is simpel, heeft het zin om de kunststof binnenschermen een keer te verwijderen om er achter de boel eens te reinigen?
Ik zag laatst bij enkele andere merken dat zich daar veel vuil verzamelt, gebeurt dat bij een 900 ook?
Groeten,
De vraag is simpel, heeft het zin om de kunststof binnenschermen een keer te verwijderen om er achter de boel eens te reinigen?
Ik zag laatst bij enkele andere merken dat zich daar veel vuil verzamelt, gebeurt dat bij een 900 ook?
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2014 11:50 #1411807
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Vuil
Dat vuil hoopt zich daar inderdaad op: als je er eentje demonteert, mag je op een hoop stof en zand rekenen, en wat grassprietjes enzo...
Ik heb nog niet gezien dat er ook echte rot door ontstaat: meestal is de coating kennelijk voldoende dik om problemen te voorkomen. Wel zijn er altijd een paar schuurplekjes waar de kap tegen eht binnenscherm komt, die dan kaal zijn en lichte oppervlakteroest hebben.
Ik heb nog niet gezien dat er ook echte rot door ontstaat: meestal is de coating kennelijk voldoende dik om problemen te voorkomen. Wel zijn er altijd een paar schuurplekjes waar de kap tegen eht binnenscherm komt, die dan kaal zijn en lichte oppervlakteroest hebben.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2014 13:31 #1411815
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ja hoor!
Binnenkort maar eens aan de gang, bedankt Willem.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2014 14:50 #1411827
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pas gedaan
Bij mij zat er alleen stof tussen, geen vuil of modder o.i.d.
( zowel voor als achter)
En ook geen roest gezien
( zowel voor als achter)
En ook geen roest gezien

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2014 19:52 #1411845
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij 940 uit 1992
Zit er aan elke kant een roestgat waar de bout zat (die is geheel weg).
Auto heeft in gulden tijdperk schade gehad (7000 gulden), dus mogelijk dat dit de oorzaak is. Binnenscherm is aan beide zijde beschadigd. Viel mij dus (erg) tegen.
Auto heeft in gulden tijdperk schade gehad (7000 gulden), dus mogelijk dat dit de oorzaak is. Binnenscherm is aan beide zijde beschadigd. Viel mij dus (erg) tegen.
Moderators: Jerry Stam