Maathoezen voor de Volvo 700 sedan, bestaan die?
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 10:59 #1101683
door Melvin Wals
Maathoezen voor de Volvo 700 sedan, bestaan die? is gemaakt door Melvin Wals
Kan iemand mij vertellen of er maatwerk autopyjama's bestaan voor de Volvo 700 sedan?
Voor gebruik buiten en binnen.
Voor gebruik buiten en binnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 12:38 #1407961
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Geen idee
Geen idee, maar ik heb een heel behoorlijk passende universele, gewatteerde, over de 760 sedan (eerste type) zitten. Die is indertijd bij halfords gekocht en hebben ze dacht ik nog steeds in het assortiment. Natuurlijk zie je niet exact wat voor auto eronder zit, de hoek voor de achterruit klopt bijvoorbeeld van geen kanten.
[edit]Zoiets dus: www.halfords.nl/product/104099-autohoes-l.html Alleen niet met die achterlijke ritsen die alleen maar voor krassen kunnen zorgen.[/edit]
[edit]Zoiets dus: www.halfords.nl/product/104099-autohoes-l.html Alleen niet met die achterlijke ritsen die alleen maar voor krassen kunnen zorgen.[/edit]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 12:54 #1407962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buitenhoes
@Presto Kijk eens hier voor buitenhoezen van Moltex.
Zowel buiten of binnenhoezen beschikbaar.
www.1classadditions.nl/cms/carcovers/moltex-buitenhoes-1
Zowel buiten of binnenhoezen beschikbaar.
www.1classadditions.nl/cms/carcovers/moltex-buitenhoes-1
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 14:02 #1407963
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Hugo Boss misschien??
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 14:27 #1407964
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Oef...
Oef.... 220 euro voor een hoes in de maat van de 760, maar niet op maat gemaakt. Dan mag dat materiaal wel heel erg speciaal zijn!
Voor zover ik kan zien, biedt de hoes die ik heb precies dezelfde voordelen, maar dan voor zeven tientjes.
Voor zover ik kan zien, biedt de hoes die ik heb precies dezelfde voordelen, maar dan voor zeven tientjes.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2014 15:48 #1407966
door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Ik wil graag een hoes die de
Ik wil graag een hoes die de contouren volgt van mijn 760, inclusief uitsparingen voor de buitenspiegeltjes en dergelijke. Als het even kan ook nog prominent een Volvo logo op de motorkap
Ziet er verzorgd uit en bij maatwerk krijgt bijvoorbeeld wind minder vat op de hoes veronderstel ik.
Ik heb het Belgische Carnewal al benaderd, maar zij melden mij dat ze maat-hoezen hebben Volvo's in alle soorten en maten, maar vreemd genoeg niet voor de 700....
Een standaard hoes van behoorlijke, zware kwaliteit heb ik al de beschikking over.

Ik heb het Belgische Carnewal al benaderd, maar zij melden mij dat ze maat-hoezen hebben Volvo's in alle soorten en maten, maar vreemd genoeg niet voor de 700....
Een standaard hoes van behoorlijke, zware kwaliteit heb ik al de beschikking over.
Moderators: Jerry Stam