Hemel met alcantara bekleed

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 14:10 #1084279 door V700 register
Hemel met alcantara bekleed is gemaakt door V700 register
Ok, gisteren eindelijk pas de hemel weer terug in kunnen bouwen.  Al met al een behoorlijke klus geweest imdat eerst het schuifdak weer op zijn plekkie moest.  Toen dat eenmaal goed voor elkaar was en lekker liep en belangrijker met dit weer, ook goed sloot, waren we al weer 6 uur verder.
Het hemeltje hangt er dus in en een aantal delen zijn al weer terug gemonteerd.  Als je naar de foto's kijkt, denk dan even voor het gemak de kapotte beige daklijsten (dus die van de A naar C stijl lopen) weg en denk daar hele met zwart alcantara bekleed voor in de plaats om een goed idee / beeld te krijgen.

De kleurencombi welke nu gebruitk is, zwart alcantara met beige interieurdelen / plastic is erg leuk en kijkt erg fris.  Het geeft het hemeltje een speels tintje.

Voor vragen, etc. roept u maar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 15:05 #1297507 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou.....

Dirk342 schreef : Voor vragen, etc. roept u maar.

Ik zou graag vernemen waar die stof vandaan komt, of er een aparte foamlaag achter zit en wat het per afmeting kostte.Rekt het ook een beetje mee, vanwege de bollingen en deuken in het plafond en bekledingsdelen?
Ik heb het hele interieur reeds zwart be-plastict, maar wil daar graag rondom alcantara in hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 18:32 #1297558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alcantara
Hoi Bas,

De jongen die het bij mij heeft gedaan laat de stof uit Polen komen omdat het daar stukken goedkoper is als hier en kwalitatief net zo goed, zo niet beter (sterker).  Er zit geen apart foamlaag op, dus de stof is niet 'indrukbaar'.
Het word strak op de te lijmen onderdelen geplakt. Komt dus niets onder te zitten behalve lijm.
Wat een rol zo kost weet ik zo niet en zal ik even navragen voor je.  Wil je het weer zwart hebben en om hoeveel m2 gaat het dan in het totaal ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 18:50 #1297563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrijblijvend.

Dirk342 schreef : Wat een rol zo kost weet ik zo niet en zal ik even navragen voor je.  Wil je het weer zwart hebben en om hoeveel m2 gaat het dan in het totaal ?

Indien vrijblijvend, dan graag.
Ik wil al het plastic bekleden, zit nou niks op.Ik denk dat een stukkie van 3 strekkende meter, méér dan genoeg is.Voor de hemel heb ik al een adresje, die verkoopt zwarte hemelstof met foamlaag, hetgeen mijn voorkeur heeft.
Hoe dik is de stof die jij gebruikt hebt?Of, heb je een stukje over en zou je dat willen versturen, naar mij, zodat ik het even kan bekijken?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC