740 poetsen na stilstand
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto komt buiten te staan in de binnenstad van Leiden dus gaat de strijd met de elementen aan en hoeft niet op en top te glimmen want elke week poetsen ga ik toch niet doen, echter verdient ie wel een beetje glans dus ben ik opzoek naar de juiste producten om em af en toe mee te behandelen.
Over meguiars hoor ik veel goede reacties, maar ze hebben zoveel producten dat ik door de bomen het bos niet meer zie.Polijsten leek me niet echt nodig aangezien de lak nog prachtig is, alleen een beetje vies, heb ik dan aan een goede shampoo en was genoeg?Ik dacht bijvoorbeeld aan de golden wash and wax kit (oid)..
Hoop dat jullie wat meer ervaring hebben met wassen dan ik!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef : eerst eens wassen met flink veel water !
Geen shampoo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan maar eens naar het resultaat kijken.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Vrgr björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nadat ik een keer een spiegel van een auto af heb zien vliegen ben ik altijd een beetje huiverig geweest voor die dingen..geejee schreef : Ik zou zeggen: rij hem eens door een goeie wasstraat. Rond een tientje moet dat lukken. De meeste wasstraten adverteren met: "niet schoon, nog een keer erdoor heen ". Dan is ie inmiddels voorgeweekt en wordt ie nog schoner. Probeer het nou maar, echt.!
Gr., geejee
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-

Laat die wasstraat voor wat ie is. De kans op swirls is groot.. Gewoon wassen met het handje met een goede shampoo.
Daarna maar alleen al ie echt schoon is, Meguiars NXT tech wax 2.0 kost wel euro 27,90 per fles van 532ml maar daar doe je heel lang mee. Koop ook gelijk de supreme shine microfiber gele doeken van hetzelfde merk en succes is verzekerd. Mijn 945 heeft 6 weken geleden ook een beurt gehad en nog steeds een diepe glans!
Veel plezier!
- V700 register
- Nieuw lid
-