schoonmaken onder de motorkap..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou wil ik onder de motorkap de heleboel eens schoon gaan maken.
Op het inlaatspruitstuk zit oude kvs aanslag (denk dat het bij de vorige eigenaar eens gelekt heeft), hoe, met wat kun je dat het best schoonmaken gewoon met een dreft sopje of toch ander reinigingspul??
Slangen kunnen volgens mij gewoon met wd40 en uitpoetsen, toch?
gr, Toon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- John Dutman
- Nieuw lid
-
wat voor spul is dit?barry82 schreef : Ik heb bij mij net onder de motorkap alles schoon gemaakt en heb daar voor een erg goed reinigings middel van iemand gekregen dat doe je opeen lauw motorblock spuiten dan word een witte schuim en dan gewoon afspoelen en echt allesis als nieuw
- V700 register
- Nieuw lid
-
 jdutman schreef :
wat voor spul is dit?barry82 schreef : Ik heb bij mij net onder de motorkap alles schoon gemaakt en heb daar voor een erg goed reinigings middel van iemand gekregen dat doe je opeen lauw motorblock spuiten dan word een witte schuim en dan gewoon afspoelen en echt allesis als nieuw
heb geen idee wat voor spul het is je kan er ook je auto mee wassen maar dan moet je het erg verdunnen een klein dopje op 25 liter water.
ik was al een tijdje me auto met dat spul en het is echt een goed goedje,zelf me velgen worden makkelijk en snel schoon.
ik weet alleen dat het best duur spul is ik betaal voor 25 liter bijna 80 euro maar dan doe je er super lang mee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben nu toch ook wel benieuwd,( Amerigo mag wel weer eens wat schoner) Er staat toch een naam op? Of als je het koopt vraag je toch om een bepaald produkt? Bij wie koop je het dan en waar vraag je dan naar?barry82 schreef :
heb geen idee wat voor spul het is je kan er ook je auto mee wassen maar dan moet je het erg verdunnen een klein dopje op 25 liter water.jdutman schreef :
ik was al een tijdje me auto met dat spul en het is echt een goed goedje,zelf me velgen worden makkelijk en snel schoon.
ik weet alleen dat het best duur spul is ik betaal voor 25 liter bijna 80 euro maar dan doe je er super lang mee
Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik koop het via een vriend van die heeft een auto wasstraat en poets bedrijf ik zal wel eens aan hem vragen maar denk niet dat het zo te koop is,er staat ook niets op de can maar ik ben er erg blij mee ik hoef me auto niet meer na te zemen hij droogt helemaal als nieuw oprudiger schreef :
Ik ben nu toch ook wel benieuwd,( Amerigo mag wel weer eens wat schoner) Er staat toch een naam op? Of als je het koopt vraag je toch om een bepaald produkt? Bij wie koop je het dan en waar vraag je dan naar?barry82 schreef :
heb geen idee wat voor spul het is je kan er ook je auto mee wassen maar dan moet je het erg verdunnen een klein dopje op 25 liter water.jdutman schreef :
Groet Rudiger
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben wel benieuwd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
het is een truck en carshampoo die dus alleen bij de groot handel te bestellen is