schoonmaken onder de motorkap..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 11:58 #1075920 door V700 register
schoonmaken onder de motorkap.. is gemaakt door V700 register
Ik heb een 940 station, 2,3ltr turbo.
Nou wil ik onder de motorkap de heleboel eens schoon gaan maken.
Op het inlaatspruitstuk zit oude kvs aanslag (denk dat het bij de vorige eigenaar eens gelekt heeft), hoe, met wat kun je dat het best schoonmaken gewoon met een dreft sopje of toch ander reinigingspul??
Slangen kunnen volgens mij gewoon met wd40 en uitpoetsen, toch?
gr, Toon.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 16:58 #1244968 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic poetsen
Ik heb bij mij net onder de motorkap alles schoon gemaakt en heb daar voor een erg goed reinigings middel van iemand gekregen dat doe je opeen lauw motorblock spuiten dan word een witte schuim en dan gewoon afspoelen en echt allesis als nieuw

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 17:04 #1244969 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat ook kan
is met een hogedruk onkruidspuit van Gardena of zo het blok benevelen met diesel.. Een halfuurtje in laten in werken en daarna met de hogedrukreiniger het blok schoonblazen.
Robert 

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 19:28 #1244974 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic reinigingsmiddel

barry82 schreef : Ik heb bij mij net onder de motorkap alles schoon gemaakt en heb daar voor een erg goed reinigings middel van iemand gekregen dat doe je opeen lauw motorblock spuiten dan word een witte schuim en dan gewoon afspoelen en echt allesis als nieuw

wat voor spul is dit?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 20:10 #1244976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schoonmaak

jdutman schreef :

barry82 schreef : Ik heb bij mij net onder de motorkap alles schoon gemaakt en heb daar voor een erg goed reinigings middel van iemand gekregen dat doe je opeen lauw motorblock spuiten dan word een witte schuim en dan gewoon afspoelen en echt allesis als nieuw

wat voor spul is dit?

heb geen idee wat voor spul het is je kan er ook je auto mee wassen maar dan moet je het erg verdunnen een klein dopje op 25 liter water.
ik was al een tijdje me auto met dat spul en het is echt een goed goedje,zelf me velgen worden makkelijk en snel schoon.
ik weet alleen dat het best duur spul is ik betaal voor 25 liter bijna 80 euro maar dan doe je er super lang mee

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 20:33 #1244978 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rara ra ra

barry82 schreef :

jdutman schreef :

wat voor spul is dit?

heb geen idee wat voor spul het is je kan er ook je auto mee wassen maar dan moet je het erg verdunnen een klein dopje op 25 liter water.
ik was al een tijdje me auto met dat spul en het is echt een goed goedje,zelf me velgen worden makkelijk en snel schoon.
ik weet alleen dat het best duur spul is ik betaal voor 25 liter bijna 80 euro maar dan doe je er super lang mee

Ik ben nu toch ook wel benieuwd,( Amerigo mag wel weer eens wat schoner)  Er staat toch een naam op? Of als je het koopt vraag je toch om een bepaald produkt? Bij wie koop je het dan en waar vraag je dan naar? 
Groet Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 20:42 #1244979 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...

rudiger schreef :

barry82 schreef :

jdutman schreef :

wat voor spul is dit?

Ik ben nu toch ook wel benieuwd,( Amerigo mag wel weer eens wat schoner)  Er staat toch een naam op? Of als je het koopt vraag je toch om een bepaald produkt? Bij wie koop je het dan en waar vraag je dan naar? 
Groet Rudiger

ik koop het  via een vriend van die heeft een auto wasstraat en poets bedrijf ik zal wel eens aan hem vragen maar denk niet dat het zo te koop is,er staat ook niets op de can maar ik ben er erg blij mee ik hoef me auto niet meer na te zemen hij droogt helemaal als nieuw op

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 21:27 #1244980 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic Prijs
per liter valt het dan weer erg mee,ruim 3 euro voor een liter goed spul is geen geld

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 21:27 #1244981 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben ook benieuwd....
80 euro voor 25 liter is toch niet echt duur? 16 euro voor 5 liter, bijna een groepsbuy...
Ben wel benieuwd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2009 15:22 #1245035 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet wat het is
Nou Gezien het vandaag mooi weer was toch maar besloten de auto weer eens door de wasstraat te halen,en gelijk ff gevraagd hoe dat spul heet.
het is een truck en carshampoo die dus alleen bij de groot handel te bestellen is :(

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC