Stralen en spuiten voor weinig!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

In mijn zoektocht naar een berdrijf wat LM velgen kon stralen én spuiten ben ik op <u><a href=" www.sneekesstraalbedrijf.nl/sneekes/index.html " target="_blank">een leuk bedrijfje in Schagen (N-H) gestuit.
Het is niet mijn gewoonte om reklame te maken maar dit wilde ik jullie toch niet onthouden.
Stralen en spuiten in elk gewenste kleur voor €44,- per velg, da's toch best netjes? Hij raade mij poedercoaten af omdat dat gevoeligger voor schade zou zijn (vanweg de hard- en stijfheid) dan het laten spuiten in kleur.
Ik ga er in ieder geval mijn voordeel mee doen.......

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Poedercoaten wordt vaak juist aanbevolen omdat het langer zou houden dan spuiten. Het zou slijtvaster zijn, en beter tegen een stootje kunnen. Ik snap er nu geen moer meer van.
Moet je voor die 44 euro de velgen zonder banden aanleveren, of kan het ook zonder?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
De velgen moeten wel 'kaal' aangeleverd worden, dus zonder banden, zonder loodjes en zonder ventielen.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Lekker makkelijk dus: Leeg laten lopen en op de wang van de band gaan staan terwijl ie op <strike>de grond</strike> het gras ligt. Maar 44 euro is wel een schappelijk bedrag, excl. BTW zeker?Miquelangelo1969 schreef : De velgen moeten wel 'kaal' aangeleverd worden, dus zonder banden, zonder loodjes en zonder ventielen.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoor graag achteraf wat je ervaring is (met foto), ook na een tijdje rijden.Miquelangelo1969 schreef : Ja, dat is inderdaad ex BTW, maar dan nog best schappelijk.... de goedkoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden was €60,- ex.
Maar ik weet nu wel waar mijn Rigels heen gaan binnenkort!
GG,
gr Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zal je met 16" banden niet snel meer lukken denk ik.Baseman schreef :
Lekker makkelijk dus: Leeg laten lopen en op de wang van de band gaan staan terwijl ie op <strike>de grond</strike> het gras ligt. Maar 44 euro is wel een schappelijk bedrag, excl. BTW zeker?Miquelangelo1969 schreef : De velgen moeten wel 'kaal' aangeleverd worden, dus zonder banden, zonder loodjes en zonder ventielen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hij vertelde me wel dat ik ze weer spic en span terug zou krijgen, dus ik houdt jullie op de hoogte.... met foto's uiteraard!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben ook erg nieuwschierig....