Aquapel versus Rainx
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het een chemische verbinding aangaat met je glas en het er vervolgens af slijt, betekend dat, dat er iedere keer ook een beetje glas verdwijnt. En dan wordt je ruit dus iedere keer iets dunner.Volvo960_1993 schreef : Aquapel zou een chemische reactie met het glas aangaan,waardoor een harde(re) laag ontstaat ...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat moet je dus NIET nemen...
Ik zit me in iedere regenbui in het donker dood te ergeren aan de strepen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit spul.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Het regende, dus mooi.
Auto bij klant binnen gezet, om te drogen, en het moet + 15 gr. zijn.
Er op gesmeerd, uitgepoetst.
Werkt gelijk aan Rain-X lijkt me zo, als eerste indruk.
Het regende nl de rest van de dag bijna niet meer.........als ik auto reed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef : Ik heb het spul van de action geprobeerd.
dat moet je dus NIET nemen...
Ik zit me in iedere regenbui in het donker dood te ergeren aan de strepen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit spul.
inderdaad, ik heb spul van de Lidl gebruikt. eerste tijd werkte het zeker, de regen ging er iets sneller van af. Maar na een tijdje was de werking weg en was het erg vervelend, het leek wel alsof de ruit aan de buitenkant wilde beslaan (na het ijskrabben). met vrieskoude wegrijden was een enorm avontuur. krabben, rijden, 30 seconde zicht, en dan sloeg de boel weer dicht. voor dat lidl spul had de ruit dat niet. Nu is het al weer 2 jaar terug dat dat gebeurde, dus het precieze weet ik ook niet meer.
Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten van Struis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben dan wel benieuwd wat voor chemische reactie dat moet zijn en wat de formule daarvan is. Lijkt me een erg tellsell-achtige stelling.
"Door het gebruik van blauwe lasers worden uw haarwortels gestimuleerd. Dit is wetenschappelijke bewezen."
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fluor en (sommige) fluorverbindingen reageren (soms) heftig met glas! Dus dat is iig geen fabel,en nu <u>schijnt</u> Aquapel ook een fluorverbinding te hebben...Maar goed,de filmpjes op youtube (mini-rijder) spreken voor zich,blijkt goed te werken.Kristof E. schreef : Een chemische reactie met glas ...
Ik denk dat het tellsell gehalte wel meevalt, <u>aquapel is ook een originele BMW accessoire</u>.
groet,
Mischa
(geen aandelen aquapel, of wederverkoper)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus heb ik gewoon 12 stuks over laten komen, en die krijg ik wel op, maar wellicht dat er toch nog (niet-)leden zijn die hun Volvo willen vertroetelen...
Ik las dat er 20,-/stuk in Nederland voor betaald wordt. Voor een 10,- inclusief verzendkosten stuur ik er een op ( ik heb er maar 6 over, de rest (goed voor 3 jaar) houd ik zelf)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb wel belangstelling bij een setje. Kijken of het werkt. Ik had al gezien dat aquapel in amerika een stuk goedkoper is dan hier, maar dan betaal je je weer scheel aan verzendkosten. Dat kan dus alleen uit als je een grotere partij aanschaft. Goed, ik heb wel belangstelling. Wil je mij een pb met je gegevens sturen? dan maak ik het geld over, en mail ik mijn adresgegevens door.
Groeten, Lennert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar goed, de doos staat nog bij de Douane, je krijgt een PB wanneer de doos binnen is.
De doos is binnen, en gelijk maar een behandeling gedaan. Heel eenvoudig aan te brengen, nu nog even kijken hoelang het blijft zitten.
groet,
Mischa
Ik heb er nu nog 5 over.