Schoonmaken met een borstel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto's maak ik altijd schoon met een simpele spons. Gezien volvo's best groot zijn, ben ik hier dan ook een beste poos mee bezig.
In mijn studententijd was ik taxichauffeur en moest ik na elke dag rijden de taxi mooi schoon maken. Ze hadden daar in de wasruimte altijd van die autoborstels die veel van een bezem weghadden, maar dan met zachte haren. Op die manier had ik de taxi in luttele minuten helemaal schoon.
Nu twee problemen: 1) ik kan bij geen enkele winkel die borstels vinden. 2) ik twijfel eraan of die borstels goed zijn voor de lak, zouden ze geen krassen maken?
Groeten,
Frans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hebben meestal van die felle kleuren toch? (Nieuw? Nee, Robijn enz.)
Volgens mij heb ik ze hier in Culemborg zelfs nog gezien.
Ik zal morgen even een rondje maken langs de eventuele winkels.
Jan zelf
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Ikzelf vond er eentje (met mooi zacht paardenhaar) een tijdje terug bij de Boerenbond. Bang voor krassen ben ik niet meer, gewoon de kraan voldoende openzetten.
Bij de betere ijzerwarenzaak (waar vindt je die nog?)/Gardena dealer zullen er vast eentje voor je kunnen bestellen.
Succes,
Een naamgenoot, Frans <pre></pre>
- Marco
- Nieuw lid
-
Een grote brede borstel voor het vlakke plaatwerk en een kleinere handvariant voor velgen en hoekjes.
Dan nog een mooie brede emmer van <a href=" www.leifheit.de/de/leifheit/produkte/pro...ukt/eimer-profi.html " target="_blank" title="Brede Emmer">Leifheit en jij bent helemaal de man.
Eric de Bree had ook nog een <a href="" target="_blank" title="Filmpje op YouTube">filmpje gepost waarbij hij volgens mij ook aan het werk is met een borstel van Vikan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb zelf de "<a href=" www.toolspecial.com/product_info.php?cPa...0ntneo2157b36kn0har3 " target="_blank" title="Car Hand Brush Soft">Car Hand Brush Soft". Deze bevalt erg goed. Met behulp van zo'n borstel de auto wassen is een gemak in vergelijking tot het wassen met een spons, een aanrader. Ik heb deze gekocht via mijn garage.Marco schreef : <a href=" www.toolspecial.com/index.php?cPath=78_1...0ntneo2157b36kn0har3 " target="_blank" title="Vikan bij ToolSpecial">Dit is volgens mij wat jij zoekt. Het merk www.vikan.com/sw2125.asp " target="_blank" title="Vikan Transport System Homesite">Vikan komt uit Scandinavië (Denemarken) ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik gebruik al jaren Vikan (verkijgbaar bij automaterialenzaken) De wasbezem is ook Vikan (oude serie)
en zo doe je dat!
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Fantastische winkel!
Groet