groupbuy Smartwax

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2008 12:43 #1069755 door V700 register
groupbuy Smartwax is gemaakt door V700 register
Beste Leden,
Onlangs op de cometicadag was de firma Smartwax aanwezig.
Zelf gebruik ik nu Smartone (wassen en poeetsen in één), en ben daar zeer tevreden over. Het gaat sneller dan naar de wasstraat rijden en het resultaat is vele malen beter. Wel was ik toe aan een nieuwe fles. Na contact met smartwax is het mogelijk bij bestellingen boven de 250€ 10% korting te krijgen. En wie weet bij hogere bedragen wel meer.
Als er meer mensen zijn die belangstelling hebben kunnen we er een Groubuy van maken.
Mocht je belanstelling hebben laat het dan weten, dan invenrtariseer ik de aanvragen. Het maakt niet uit wat je wil bestellen. Via de website <a href=" www.smartwax.nl/ "> www.smartwax.nl kun je het aanbod terugvinden en de prijzen. Er zijn geen verzendkosten aan verbonden.
groeten Ad

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2008 23:43 #1211759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic choas
sorry, maar ik heb zelden zo'n chaotische, slechte site gezien. Als dat representatief is voor hun producten, heb ik er weinig voor over...
Peter
Lobbes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2008 23:49 #1211761 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch maar wassen
Ik was de wagen eerst met Smart Shampoo en als hij droog is loop ik hem even na met SmartOne, perfect resultaat en je waslaag blijft perfect.
Eventueel achtergebleven vuil neem je toch mee en je bent iets zuiniger met de SmartOne.
Maar ik heb m'n eigen leverancier en doe niet mee met jouw initiatief.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2008 09:22 #1211778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zonder water wassen?
begrijp ik nou dat ze zonder water wassen?
en hoe zit dat met al dat zand dan uit mijn wielkasten?
Ik heb vorigeweek zondag mijn auto eens grondig gewassen en ik moet nu nog over de bergen zand voor mijn huis fietsen die uit de wielkasten kwamen...
en krassen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2008 12:06 #1211787 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Carrosserie

Jeroen schreef : begrijp ik nou dat ze zonder water wassen?

Klopt, het verhaal is dat door het opsprayen van de SmartOne het vuil ingekapseld wordt. Dit veeg je in één beweging weg en daarna poets je de "haze" (de waas dus) uit.
Omdat de SmartOne ook Canauba bevat onderhoud je ook de waslaag van de auto.

Jeroen schreef : en hoe zit dat met al dat zand dan uit mijn wielkasten?
Ik heb vorigeweek zondag mijn auto eens grondig gewassen en ik moet nu nog over de bergen zand voor mijn huis fietsen die uit de wielkasten kwamen...
en krassen?

Bij zoveel zand uit de wielkasten ben je gewoon te laat, had je het maar eerder moeten doen, nu zit je dus met een col van de zoveelste categorie in de voortuin.......
Krassen krijg je niet echt met dit systeem. Het is ook niet zo zeer bedoel om de wagen te "wassen" als deze vuil is, maar als je met een schone wagen naar een evenement vertrekt en je hebt wat regen of rommel onderweg opgelopen kun je even snel de wagen opppoetsen zodat deze weer schoon en glanzend is.
Ik gebruik het na het wassen, je hebt weinig nodig, je wrijft het een beetje uit en poets het op, perfecte glans en de waslaag blijft langer goed.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2008 13:03 #1211791 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wassen
Zelf gebruik ik het iedere week.
Alleen het grove vuil als dat er is, haal ik er af met een natte spons. Het overige vuil laat ik gewon zitten stof, etc. Daana de hele auto net smartone. na 20 minuten ben je dan klaar en heb je een glanzende auto. Voor mij is dat snellen, beter en goed koper dan de wasstraat.
groeten Ad

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2008 22:01 #1211830 door V700 register
Oh, buurman, ik heb een vlekje opgelopen,
Geen probleem, mevrouwtje, met de VERNIEUWDE "Spick &amp; Span" verdwijnt al het vuil als sneeuw voor de zon!
Nieuw....nieuw...nieuw...
Nu twee voor de prijs van één  tijdens de Grote Grabbel Weken... 
GRIJNS!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC