nano - coating

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 10:42 #1065229 door V700 register
nano - coating is gemaakt door V700 register
Een vriend van me is bezig met het coaten van ondermeer auto's met een nano coating. Na de behandeling is de lak voorzien van een keiharde, krasarme coating waar het vuil vanaf parelt na regenbui of emmer water.
Behandeling van onze 700/900 komt op circa 700 euro voor de buitenkant en eventueel nog zoiets voor de binnenkant.
Ik kan hem een keer uitnodigen voor een lezing/demo en wellicht een korting bedingen, zeker voor de eerste. Het aanbrengen kost zo'n 15 uur (incl 12 uur drogen) en moet in een droge, stofarme omgeving plaats vinden.
Meer info onder www.e57.nl www.e57.nl/nano/ " target="_blank">(mijn eigen website) onder NANO technologie
Ben benieuwd; wil vlo binnenkort voor een deel (ruit en stuk zijkant) laten coaten als demo. (En omdat ik ff geen 700 euri heb, en omdat ik de auto dan eerst wil laten renoveren)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 11:21 #1200584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Garantie
Dr. Vinyl verzorgt dezelfde behandeling. Ik ben benieuwd hoelang deze laag standhoudt en of die periode gegarandeerd wordt.
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 11:21 #1200586 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorruit
Hallo JP,
Mocht er een nano dag worden georganiseerd en ik kan eea inplannen in de agenda dan wil ik de voorruit wel laten doen. Ik las laatst op een site (weet niet meer welke) dat je dan boven de 80 km per uur de ruitenwissers haast niet meer nodig hebt en dat vuil (zoals nu dode vliegen en hun nalatenschap op de voorruit) er makkelijk zijn af te vegen.
mvg
Marcel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 11:37 #1200590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ben benieuwd
alhoewel nanotechnologie een beetje een hype aan het worden is en mogelijk zeer ongezond voor de mensen die er mee werken,
('Amerikaanse toxicologen vrezen dat de toenemende productie van nanomaterialen, microscopische deeltjes die worden gebruikt in cosmetica en elektronica, tot problemen gaat leiden bij arbeiders in het productieproces. Uit nieuwe studies in ratten en konijnen blijkt dat het inhaleren van zulke deeltjes, niet veel groter dan een miljoenste millimeter, leidt tot ontstekingen in de longen, schade aan DNA en verhoogde kans op bloedpropjes.’ (Volkskrant, 23-3-2005))

..ben ik wel benieuwd welk resultaat dit gaat opleveren!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 12:00 #1200591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Angst - voorruit
die angst voor nono-deeltjes heb ik ook wel, maar zoals wel vaker hebben we nog nauwelijks de mogelijkheid het te ontlopen; momenteel worden er al kleren mee behandeld maar ook hoorde ik laatst al over voedsel verbetering. Blijft moeilijk, ik neem aan dat de aanbrenger daar ook rekening mee zal houden. (Welke? Geen idee, die dinkies gaan volgens mij overal doorheen)
Zal trouwens ook vragen of alleen de voorruit kan worden aangeboden (i.c.m. lampen) maar ik denk dat de auto dan nog steedsl 14 uur moet drogen! 
Op het voorruit gedeelte kom ik terug, maar de ketelbrug overgaan zonder muggen op de voorruit zou fabuleus zijn. (Coating lijkt me dan toch beter dan achteruit rijden :))

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 16:25 #1200612 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrieskou
wat doet vrieskou op de voorruit met dit spul en wat gebeurt er als je gaat krabben?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 17:18 #1200615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Krabben
Ik smeer normaalgesproken altijd Rain-X op mn raam (moet het weer eens doen). Dat zorgt er voor dat ik vanaf 80 inderdaad geen ruitenwissers meer aan hoef te zetten, en dat 's winters het krabben ook een stuk makkelijker gaat. Dat zal met dit wel 't zelfde zijn?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC