Slopel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uit het AMT nieuws;
<a href=" www.amt.nl/web/Nieuws/Ondernemen/Tonen-N...tos-gedemonteerd.htm " target="_blank">Linkje naar nieuwsbericht
We gaat de goede kant op ............
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moeten we nu onze instemmende deelneming betuigen aan de slOpel vereniging? Wat trouwens ook nog veel meer opwekkende gevoelens oproept is:
Aantal gedemonteerde voertuigen 2006 tov 2007
Vorig jaar was Volvo als enige de laatste. Dit jaar weliswaar samen met Niksan, maar toch het had slechter gekund. Deze cijfers betekenen dus ook dat zelfs de Polen een slOpel liever niet willen hebben .
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Ik wil jullie feestje niet bederven. En iedere gesloopte slOpel is er natuurlijk 99 te weinig. Maar waarschijnlijk worden er naar verhouding zoveel slOpels gesloopt, omdat er ook naar verhouding zoveel slOpels verkocht zijn en helaas nog worden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : dan zouden we moeten weten (als we uitgaan van 92èrs) hoeveel 92èr opels er afgeleverd zijn en ook hoeveel andere merken en hoeveel er daarvan dus gesloopt worden.
Precies! En dit was de toptien, dus ik ben ook wel nieuwsgierig naar de posities 11 en verder...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb helemaal niet opgelet, terwijl ik zelf een Duitse Renault rijd!
Maar goed.
Zegt het aantal gesloopte auto's iets over de populairiteit, de verkoopaantallen of de eeuwigheidswaarde? Volgens mij is er wel een verband, maar die is niet echt duidelijk. Want:
populair zijn Opels niet,
er worden er toch veel verkocht, en
behalve een enkele GT hebben Opels geen enkele eeuwigheidswaarde.
Ik vind het dan ook een raar onderzoek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Mark,
zo raar is het onderzoek niet. Wat raar over kan komen is de manier waarop deze statistieken gepresenteerd worden.
Gezien de verkoop aantallen mag je overigens natuurlijk wel stellen dat Opels populair zijn. Alleen de vraag is, wat versta je onder populair.
Zonder de volledig uitkomst van dit onderzoek kun je weinig met de gepresenteerde uitkomsten. In dat opzicht kun je dus wel stellen we hier niet zoveel aan hebben.
Groeten.
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ach, als jullie nou vechten om die paar Volvo's die er procentsgewijs verkocht zijn dan zoek ik de Opels er wel uit die ik wil hebben, voorlopig iheeft een 75-er Opel Manta-A nog altijd een betere wegligging als welke Volvo dan ook en ik spreek uit ervaring. Als je alleen onverwoestbaarheid telt dan zou Volvo bij mij 1 zijn maar zolang er meer dingen meetellen, blijft die Opel manta gewoon mijn favoriet, ik ben tenslotte nog niet geheel een ouwe lul en houdt nog steeds van auto's die je de hoek om kunt gooien, en een Volvo kun je alleen maar uit de hoek gooien, daarom moeten ze ook wel onverwoestbaar gemaakt worden.

groeten,Co.