reinigen binnenbekleding 945
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2007 19:40 #1061098
door V700 register
Hallo, ik heb sinds kort een 945 van 1994. 250.000km werd er gerookt in de wagen. Hoe kan ik de binnenbekleding, vooral plafond reinigen?

Groeten,

Olav.
reinigen binnenbekleding 945 is gemaakt door V700 register
Hallo, ik heb sinds kort een 945 van 1994. 250.000km werd er gerookt in de wagen. Hoe kan ik de binnenbekleding, vooral plafond reinigen?

Groeten,

Olav.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2007 19:44 #1173787
door V700 register
neem wat vloeibaarwasmiddel in heet water en sop het hiermee in, niet te nat maken.
hier krijg je het meeste wel mee weg, zoveel mogelijk met een handdoek nawrijven.
doe dit vooral bij warm weer, dan is je bekleding sneller droog.
Beantwoord door V700 register in topic persil
neem wat vloeibaarwasmiddel in heet water en sop het hiermee in, niet te nat maken.
hier krijg je het meeste wel mee weg, zoveel mogelijk met een handdoek nawrijven.
doe dit vooral bij warm weer, dan is je bekleding sneller droog.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2007 22:52 #1173807
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of...
met "Volvo extra reiniger" .....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2007 08:55 #1173819
door V700 register
Ja, rare truc, maar het werkt prima.
Iets duidelijker: <a href="/node/4110" target="_blank">De persoon in deze posting</a>, heeft een kastje, dat zet ie in je auto, deuren dicht, druk op de knop en je hele auto staat onder de reinigende mist. Dit wordt er na een minuut of wat uitgezogen, en voila, de hele auto ruikt weer garage-nieuw, echt geweldig.
Bel hem eens wat dat kost. Hij is zelf trouwens een heel stevige roker, heeft een volkwagenbus met een overlopende asbak en toch ruik je er niets van. Prima demo. Grapje was niet eens zo heel erg prijzig. Overigens verwacht ik dat ze dit bij schadeherstelbedrijven ook wel kunnen.
Beantwoord door V700 register in topic 1, 2, 3, - Plof en schoon en fris.
Ja, rare truc, maar het werkt prima.
Iets duidelijker: <a href="/node/4110" target="_blank">De persoon in deze posting</a>, heeft een kastje, dat zet ie in je auto, deuren dicht, druk op de knop en je hele auto staat onder de reinigende mist. Dit wordt er na een minuut of wat uitgezogen, en voila, de hele auto ruikt weer garage-nieuw, echt geweldig.
Bel hem eens wat dat kost. Hij is zelf trouwens een heel stevige roker, heeft een volkwagenbus met een overlopende asbak en toch ruik je er niets van. Prima demo. Grapje was niet eens zo heel erg prijzig. Overigens verwacht ik dat ze dit bij schadeherstelbedrijven ook wel kunnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2007 09:01 #1173821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Amonia
Zelf zou ik het hemeltje reinigen met water en amonia. Dat lost de nicotineaanslag op en maakt alles goed schoon en vet vrij. Als het echt smerig is, 2 of 3 keer herhalen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2007 10:04 #1173824
door V700 register
bekleding reiniger voor banken en tapijt, die paarse flessen van de tv reclame.

Voordeel het is schuim wat je er zo op spuit, even in late trekken uitvrijven met een droge handdoek, klaar

groet, een roker.....
Beantwoord door V700 register in topic goede ervaring met....
bekleding reiniger voor banken en tapijt, die paarse flessen van de tv reclame.

Voordeel het is schuim wat je er zo op spuit, even in late trekken uitvrijven met een droge handdoek, klaar

groet, een roker.....
Moderators: Jerry Stam