polijsten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2006 17:04 #1146650
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb nummer 4 ggebruikt
ik heb nummer 4 ggebruikt . op donkergrijze metallic lak, het blijft mij verbazen hoe de krasjes (zelfs de wat grotere) echt verdwijnen. gewoon proberen als je maar doe kleine oppervlaktes per keer ongeveer 40 bij 40 cm. daarna goed uitwrijven.
ps wel als je klaar bent een snel wax erover heen gooien, is een kleine moeite en geeft een verblijffend eindresultaat
succes!
Groet, <p align="baseline"> Robert Amsterdam: <p align="baseline"><font size="3">Volvo 960 2.5i 24 Valve Prestige-Line 1996</font><p align="baseline">sinds 2002 lid
ps wel als je klaar bent een snel wax erover heen gooien, is een kleine moeite en geeft een verblijffend eindresultaat
succes!
Groet, <p align="baseline"> Robert Amsterdam: <p align="baseline"><font size="3">Volvo 960 2.5i 24 Valve Prestige-Line 1996</font><p align="baseline">sinds 2002 lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2006 13:38 #1146711
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels weer wat verder
Inmiddels weer wat verder gekomen. Nr 4 commandant mag je dus niet op de machine gebruiken. Nr 5 is voor de machine ontwikkeld. Eric gaf me deze wijsheid (edebree), bedankt hiervoor! Ik heb Eric dan ook maar eens een prijsopgaaf gevraagd voor de klus, ben benieuwd. Wordt in ieder geval vervolgd. PS: op marktplaats ben ik nog niet de juiste machine tegengekomen, allemaal bouwmarkt spul wat erop staat. We zoeken verder. Ook in deze ontdekkingstocht is geduld weer eens een schone zaak (zoals zoveel dingen als het om de auto gaat).
Hans, Volvo 940 2.3 LPT 1998 (ltd edition) estate.

Hans, Volvo 940 2.3 LPT 1998 (ltd edition) estate.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2006 21:08 #1147367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hans,
Ga eens kijken op een
Hans,
Ga eens kijken op een poetsdag en probeer eea daar uit.
Ik heb zelf met de man van Autoglim de motorkap onder handen genomen. Het resultaat was erg mooi maar ik merkte dat goed poetsen echt een vak is want ondanks het goede spul, de goede machine en begeleiding heb ik ook wat wazige poetsringen veroorzaakt...
Al met al een forse verbetering voor onze 940 maar als je 100% perfectie wil zul je het goed moeten leren of laten doen door de vakman.Groet, Johan vd Hoven Lidnummer 424 Volvo 940 GLE 16V estate1992
Ga eens kijken op een poetsdag en probeer eea daar uit.
Ik heb zelf met de man van Autoglim de motorkap onder handen genomen. Het resultaat was erg mooi maar ik merkte dat goed poetsen echt een vak is want ondanks het goede spul, de goede machine en begeleiding heb ik ook wat wazige poetsringen veroorzaakt...
Al met al een forse verbetering voor onze 940 maar als je 100% perfectie wil zul je het goed moeten leren of laten doen door de vakman.Groet, Johan vd Hoven Lidnummer 424 Volvo 940 GLE 16V estate1992
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2006 23:19 #1147417
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was daar ook!
Spul van Autoglym is werkelijk fantastisch, gebruik het alleen nog maar voortaan.
<a href=" www.volvorider.web-log.nl "> www.volvorider.web-log.nl
<a href=" www.volvorider.web-log.nl "> www.volvorider.web-log.nl
Moderators: Jerry Stam