koelwater slang gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2016 17:29 #1105811
door V700 register
koelwater slang gezocht is gemaakt door V700 register
Hoi,
Het betreft mijn Volvo 940 TDiC uit 1995 met ZF automaat.
ivm een lekkage van deze slang ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik kan alleen vadis niet het nummer vinden.
In het bijgevoegde filmpje (sorry voor mijn camera kunsten) zie je in het laatste stukje waar hij zit. Achterin het blok.
De foto's geven hoop ik een goed idee. Ik heb de tips gekregen om te kijken of ik ze bij de volgende winkels kan bestellen, maar dan moet ik wel nummers hebben denk ik. Van het plaatje vind ik wel erg lastig.
www.ersatzteile-wug.de/
www.do88.se/
volvoonderdelen.com/740760940960/Cooling-system/sort/3a/page/1/
Grt, Manfred
Het betreft mijn Volvo 940 TDiC uit 1995 met ZF automaat.
ivm een lekkage van deze slang ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik kan alleen vadis niet het nummer vinden.
In het bijgevoegde filmpje (sorry voor mijn camera kunsten) zie je in het laatste stukje waar hij zit. Achterin het blok.
De foto's geven hoop ik een goed idee. Ik heb de tips gekregen om te kijken of ik ze bij de volgende winkels kan bestellen, maar dan moet ik wel nummers hebben denk ik. Van het plaatje vind ik wel erg lastig.
www.ersatzteile-wug.de/
www.do88.se/
volvoonderdelen.com/740760940960/Cooling-system/sort/3a/page/1/
Grt, Manfred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2016 15:51 #1430491
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Slangen
Dag Manfred,
Ik heb hetzelfde probleem. Na 22 jaar en 777K zijn de slangen van mijn TDiC behoorlijk aan vervanging toe. Zelfs bij Volvo is niets meer voor de eeuwigheid blijkbaar. Mijn tip: vervang ze meteen allemaal, want je blijft aan de gang. Is er een vervangen, dan springt kort daarna een ander, enzovoort enzoverder, zo leert mijn ervaring. Ik weet niet of je garageman nog iets kan regelen, maar voor mij wordt er op dit moment een hele nieuwe set siliconenslangen gemaakt door een contact van ons bestuurslid Henk Huisman. Bel of mail Henk eens.
Succes ermee,
Ik heb hetzelfde probleem. Na 22 jaar en 777K zijn de slangen van mijn TDiC behoorlijk aan vervanging toe. Zelfs bij Volvo is niets meer voor de eeuwigheid blijkbaar. Mijn tip: vervang ze meteen allemaal, want je blijft aan de gang. Is er een vervangen, dan springt kort daarna een ander, enzovoort enzoverder, zo leert mijn ervaring. Ik weet niet of je garageman nog iets kan regelen, maar voor mij wordt er op dit moment een hele nieuwe set siliconenslangen gemaakt door een contact van ons bestuurslid Henk Huisman. Bel of mail Henk eens.
Succes ermee,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2016 11:49 #1430586
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic super
Hoi Marc,
Daar heb ik wel oren naar. Dan ben ik gelijk klaar met alles. Als hij toch bezig is dan is een tweede complete set ook zo gemaakt denk ik dan maar. Ik kijk even hoe ik met hem in contact kan komen.
Grt, Manfred
Daar heb ik wel oren naar. Dan ben ik gelijk klaar met alles. Als hij toch bezig is dan is een tweede complete set ook zo gemaakt denk ik dan maar. Ik kijk even hoe ik met hem in contact kan komen.
Grt, Manfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2016 06:48 #1430611
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interesse
Daar heb ik ook wel interesse in ! Zal Henk een berichtje sturen.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2016 03:24 #1430643
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dan zal het voor de diesels
Dan zal het voor de diesels wel niet meer leverbaar zijn? Voor mijn 960 was alles dit voorjaar nog gewoon af-dealer leverbaar, zelfs inclusief de afwijkende slangen voor de parkeerkachel.
Moderators: Jerry Stam