Riemen?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2015 23:49 #1104508 door Mathy van Nisselroy
Riemen? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti

De V-snaren van m'n auto zijn aan vervanging toe, was de diagnose van de monteur, nadat ik meldde dat ik een geluid onder de motorkap uit hoorde komen, dat daar niet thuis hoort. De riemen worden droog.

Mijn auto is een 945 van modeljaar 1991 met een B234F plus Deltamil. Er lopen twee snaren over de airco (en de stuurpomp), plus nog een snaar.

Kan ik die snaren gewoon bij de dealer bestellen? (M'n vaste dealer zit in Duitsland, daar zijn ze niet bekent met de Deltamil en weten dus niet welke snaren daar op liggen)

Helaas kan ik de 24ste niet bij de sleuteldag in Gemert zijn.

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2015 08:51 #1422537 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Staan
Staan de maten + Volvo bestelnummers er niet op? Ik zou trouwens voor Gates gaan. Mijn Volvo snaren beginnen met kouder/vochtig weer te klinken als een zuchtende hond met astma. Pieter heeft goede ervaringen met Gates.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2015 17:53 #1422548 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gates
Die 'Deltamil' snaar vind je natuurlijk in geen enkele Volvo catalogus terug.
Maar, zoals Henk al schrijft, normaal gesproken moet je op de snaar het part no. terug kunnen vinden, ook als het een ander merk dan Volvo is.

Ik ben inderdaad op Gates overgestapt, omdat zelfs relatief nieuwe (en nog lang niet versleten) Volvo snaren bij mij altijd begonnen te 'hijgen'. Meerdere setjes geprobeerd, steeds hetzelfde. En ja, alle snaarwielen staan mooi in lijn en de spanning is goed (ook volgens anderen). Nu aan mijn tweede setje Gates bezig. Eerste setje is van begin tot eind mooi stil gebleven.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC