Powerflush meeting zondag 6 juli..... Is voorbij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2014 00:54 #1101536
door V700 register
Powerflush meeting zondag 6 juli..... Is voorbij. is gemaakt door V700 register
Zondag 6 juli is er een powerflush meeting bij TPR met korting voor (850) forum leden.
Er is nog 1 plek beschikbaar (misschien wel meer). Ik ga zelf met de 945 LPT, voor de rest staan er dus V70's en 850's.
Misschien is/zijn er hier nog mensen welke nog even vlak voor de grote trip(vakantie) hun automaat bak willen laten reinigen/spoelen/conditioneren........ Kijk even bij meetings op het 850-forum, of contact Raymond van TPR.
Voor de goede orde; Ik maak dit hier bekend, maar heb op geen enkele wijze banden of verder voordeel in deze, dan de standaard korting! Doe je voordeel!
Groet, Menno.
Er is nog 1 plek beschikbaar (misschien wel meer). Ik ga zelf met de 945 LPT, voor de rest staan er dus V70's en 850's.
Misschien is/zijn er hier nog mensen welke nog even vlak voor de grote trip(vakantie) hun automaat bak willen laten reinigen/spoelen/conditioneren........ Kijk even bij meetings op het 850-forum, of contact Raymond van TPR.
Voor de goede orde; Ik maak dit hier bekend, maar heb op geen enkele wijze banden of verder voordeel in deze, dan de standaard korting! Doe je voordeel!
Groet, Menno.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2014 16:12 #1407255
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Ter voorbereiding
Spuit alvast wat wd40 op de bovenste aansluiting van de automaat op de radiator. Die maakt Raymond los om te spoelen. Dat is het enige tricky deel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2014 01:38 #1407304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hej, bedankt voor de tip!
Hej, bedankt voor de tip! Ondanks dat de radiateur een keer vervangen is (ziet er in ieder geval heul nieuw uit) heb ik de aansluitingen even een spritz gegeven. ATF welke eruit kwam was zeer smerig (was er zelf niet bij, maar dat zei mijn vrouw). Bak schakelde verder goed, maar Maaike heeft het gevoel dat het accelereren nu sneller/soepeler gaat. Morgen ook maar es een ritje gaan doen. TPR Raymond, bedankt voor de service en de toffe actie!
Moderators: Jerry Stam