airco check

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 08:59 #1097781 door V700 register
airco check is gemaakt door V700 register
heeft iemand ervaring met een bedrijf in noord holland waar ik mijn airco kan laten checken?
dus waar ik heen kan voor goed onderhoud enz.

Dit geld ook voor een check/controle of onderhoud  van de turbo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 10:33 #1388028 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nordicar
Nordicar in Heerhugowaard voor Volvo onderhoud in het algemeen? Of ze zelf ook de airco kunnen doen weet ik niet, dan zou je even moeten bellen. Aan een turbo kun je weinig doen. Meten of hij de druk haalt. Zo niet, kijken of de waste gate niet vast zit. Is het dan nog niet goed dan moet je m vervangen of (laten) reviseren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 10:33 #1388029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iets meer naar 't zuiden
Maar van Dorland in Vlaardingen is bijzonder goed. Onconventioneel, maar snel en deskundig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 10:47 #1388031 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?

henk 940LPT schreef : Aan een turbo kun je weinig doen. Meten of hij de druk haalt. Zo niet, kijken of de waste gate niet vast zit. Is het dan nog niet goed dan moet je m vervangen of (laten) reviseren.

Niet veel aan doen?
Aan bijstellen bedoel je? Nee, dat klopt, hij doet het, of doet het niet (of, er tussenin)Maar nalopen of ie nog goed is en reviseren kan prima hoor.Er gaan er hier twee per maand de spreekwoordelijke deur uit, zeg maar.Oplappen kan ook nog wel, in geval van defecte wastegate of CBV en zo, maar speling op de as is revisie-werk ja.
(En helaas voor de TS: Dat is in Den Bosch (nu nog wel), maar evenzogoed, welkom)

• Wim de Jong
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 13:40 #1388037 door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic ATU
Och, meestal wacht ik op een of andere aanbieding ergens. Als ze zo'n automatische airco-machine hebben, is het biuj elk bedrijf prima.
Nu bij de ATU een aanbieding voor € 59: leeghalen, vacumeren en lektesten. Daarna vullen op druk, beetje olie erin voor de smering voro de compressor, en lekdetectiemiddel.' Daar kan je geen pijn voor lijden, toch?

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 13:56 #1388038 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic VOMD
Carlo heeft (en natuurlijk zijn er meer) onlangs professionele apparatuur voor airco onderhoud aangeschaft en heeft op dit moment een actieprijs. Het is in Dordrecht of is dat te ver voor je?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 14:11 #1388040 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat bedoelde ik :)

Baseman schreef : Aan bijstellen bedoel je? Nee, dat klopt, hij doet het, of doet het niet (of, er tussenin)

Dat bedoelde ik inderdaad. Hij doet het, niet of een beetje. Bij een beetje kun je controleren of de waste gate niet vast zit. Is dat niet het geval dan is het een gevalletje reviseren/vervangen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC