Klepspeling meten..... ZO VEEL!! Doe ik het wel goed?
- V700 register
- Nieuw lid
-
45 80 90 95 95 80 95 80
Behoorlijk wat ruimte dus!Ik weet dat ik de laatste keer niet heel veel kracht heb gezet bij het meten met de voelermaat. Deze keer heb ik vanaf de zijkant van de auto behoorlijk wat kracht kunnen zettem om soms zelf 95 of 100 erdoor te kunnen krijgen.Zou iemand mij kunnen vertellen hoe er gemeten dient te worden? Mij was geleerd, wat past dat past. Hoeveel kracht je er ook voor moet zetten. Op hoeveel MM zal ik de kleppen afstellen? Ik rij op LPGAlvast bedankt voor de reacties.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mij is geleerd, met geweld dek je een ezel
in ieder geval, als je een klepspeling groter dan pakweg 50 zou hebben zou je niet met de auto durven rijden want dat klinkt alsof je met een pollepel op de koekepan slaat, en dan ook nog HARD slaat...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even voor mijn beurt spreken, met koud blok, houd ik 0.40-0.45 aan, dus daartussen blijven, zeg maar.mark-gb schreef : Wat zou een advies zijn voor de klepspeling bij en LPG wanneer je die werkje doet met koude motor?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn blok tikt
mvg patrick
- V700 register
- Nieuw lid
-
De kleppen sluiten te vroeg en gaan te laat open. PK-verlies is waarschijnlijk, en ik denk dat je motor ook niet lekker loopt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
die van me vader loopt mooier
kunt u mijn klepen stellen? dat heb ik nog niet gedaan
en ik kan me geen fouten veroorloven en de garage is niet tebetalen
ik wil er wel voor geven zeg maar wat het kost
mvg patrick
- V700 register
- Nieuw lid
-
Patrick, ik weet niet aan wie je die vraag stelde, maar indien aan mij: Ja, dat kan.patrick940 schreef : kunt u mijn klepen stellen? dat heb ik nog niet gedaan
Leuker voor jezelf is het denk ik, dat op een sleuteldag te komen doen.21 april staan we met de V700 Vereniging weer bij Carlo Schmidt, die ik als regiocoordinator organiseer.Als dat voor jou in de buurt is en je wordt daar lid (voorwaarde om te mogen sleutelen) kom ik je met alle plezier helpen stellen.Overigens, zijn er dan nog wel meer mensen die je kunnen bijstaan, waar nodig.
Overigens, mag ook gewoon hier voor de deur, als je wil, keer op een avond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
lid worden wou ik toch al wat kost dat?
ik woon in groningen(stad) waar carlo schmidt is weet ik niet
waar moet ik zijn voor u? alphen en breda is ook wel tedoen heb er fam wonnen
ps
op de vraag voor wie de opmerking bedoeld is
het zal wel makkelijker als ik dat citiren weet het is me al uit gelegt maar lukt me niet