Welke garage zou je aanbevelen voor onderhoud?
- laurens linssen
- Nieuw lid
-
volvo-henk schreef : Van mezelf aan bevelen is dus totaal GEEN SPRAKE!!!!
Mijn excuses, ik dacht dat Henk uit Bunde en HvE uit Bunde dezelfde waren en dat je dus een link had opgenomen naar een pagina waar twee keer (foto en tekst) naar jezelf wordt verwezen. Maar dat blijkt dus een ander te zijn.
Anderen bedankt voor de suggesties. Ik ga eens bij auto en emotie op bezoek!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wavzvd schreef : ik zou ook sweden parts in monfoort of mulder in wijk bij duurstede aan bevelen bij beide goeie ervaring,en ook nog in de buurt.
groet willem
Aanvulling op mijn eerdere mail:
Naar ik heb begrepen zal Jeroen, één van de Van Amerongen monteurs, binnenkort aan het werk gaan bij Mulder in Wijk Bij Duurstede. Prima jong met duidelijk Volvo-hart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Garage Miltenburg: brede deskundigheid, eerlijk, (inbouw) ervaring met LPG en enthousiast als je met een klassieker of dergelijk aankomt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
960 estate 1996 schreef : Het is ook vaak persoonlijk wat je met een garage hebt.
Ik heb goede ervaring met bepaalde Volvo dealers.
Maar ook met 2 universele garages.
Met welke garages/ dealers heb je dan goede ervaring? Spreek je uit!
- V700 register
- Nieuw lid
-
De laatste tijd breng ik onze Volvoos naar Sweden Parts voor, in ieder geval, de APK.Robert65 schreef : Zelf ga ik in Wijk bij Duurstede de sluis over (heb met Mulder geen ervaring).
Garage Miltenburg: brede deskundigheid, eerlijk, (inbouw) ervaring met LPG en enthousiast als je met een klassieker of dergelijk aankomt.
Worden ze daar vervolgens gekeurd door een monteur van Nissan dealer Miltenburg. Inderdaad heb ik de indruk dat men me daar niet besodemieterd (eerlijk is dus), hij gewoon degelijk werk levert en me, elke keer weer, na afloop complimenteert over de staat van de auto's. Hebben we beiden weer een leuke dag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot voor korte werkte Jeroen, evenals anderen, bij Van Amerongen in Driebergen. De laatste jaren is daar veel verloop van personeel geweest. Zo is een hele goeie oudere monteur, volgens mij Aart, aan het werk gegaan bij de Saabdealer direct achter het pand van Van Amerongen. Ook heb ik begrepen dat Ton Van Amerongen de zaak aan een ander gaat overdragen. Of zijn opvolger zich dan nog op Volvoos wil richten weet ik niet. Ton was zelf overigens liefhebber van de 700-900serie.
- V700 register
- Nieuw lid
-