Piepen/licht gieren alleen op LPG en alleen als het warm weer is PRINS VSI

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2017 16:07 #1106764 door V700 register
Zie onderwerp en het is alleen bij weinig tot half vermogen en niet bij vol vermogen. Alles cilinders doen mee en er is geen merkbaar vermogensverlies.

Moet ik dit in de injectoren zoeken? Of de verdamper? Kan er op het oor niet achterkomen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2017 14:35 #1442491 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Muizen?
Ik ken het verschijnsel. Het doet zich af en toe voor, ook bij koud weer. Vialle G2 installatie. En, merkwaardig genoeg, alleen na het tanken bij twee pompen (een in Nijmegen en een in België. (Vanuit Nederland: Eindhoven - Antwerpen, afslag Oud Turnhout, de laatste keer € 0,32 per liter).

Aangezien ik op genoemde twee adressen al vele jaren kom neem ik aan dat deze een propaan/butaan/muis mengsel aanbieden. De wagen loopt er goed op en het stuur trekt niet in de richting van beschuitkruimels.

Ook blijkt dat de muizen geen membraanrubber lusten, dus ik zou mij maar weinig zorgen maken. Meestal is het na een paar minuten rijden over....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2017 16:03 #1442495 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je voor je reactie. Bij
Dank je voor je reactie. Bij mij is het alleen bij warm en zonnig zomer-weer en het gaat niet over, tenzij ik weer op benzine schakel. Ik tank bij diverse stations omdat ie rap leeg raakt ;-)

Bij veel vermogensvraag is het weg, bij heel weinig ook maar dan kom ik niet boven de 70km

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC