LPI-pomp: het einde is in zicht Update: weer als nieuw!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2016 16:24 #1105313
door V700 register
LPI-pomp: het einde is in zicht Update: weer als nieuw! is gemaakt door V700 register
Ha volvo liefhebbers,
Sinds een week maakt de lpi-pomp van mijn vialle-installatie steeds meer herrie. De auto houdt nog niet in bij het rijden maar dat zal volgens mij niet lang meer duren. In juli 2012 heb ik bij bijna 254.000 kilometer, na soortgelijke ongemakken, de lpi-pomp laten vervangen voor een gereviseerd exemplaar door de heer Scholing van LPI Service Liempde. Kosten 280 euro inclusief in- en uitbouwen en met 2 jaar garantie. Inmiddels tikt de kilometerteller ruim 410.000 kilometer aan en zijn we bijna 4 jaar verder. Gisterenavond heb ik even gebeld met de heer Scholing en hij bevestigde waar ik al voor vreesde: de lpi-pomp moet weer vervangen worden. Op zich geen probleem, want ik ben buitengewoon tevreden over zijn werk, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een betrouwbaar adres in de buurt van Rotterdam voor een dergelijke klus. Even op en neer naar Liempde is voor mij al snel zo'n 270 kilometer en ruim 3 uur sturen. Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijk bedrijf in Zuid-Holland?
Groeten,
Steef
Sinds een week maakt de lpi-pomp van mijn vialle-installatie steeds meer herrie. De auto houdt nog niet in bij het rijden maar dat zal volgens mij niet lang meer duren. In juli 2012 heb ik bij bijna 254.000 kilometer, na soortgelijke ongemakken, de lpi-pomp laten vervangen voor een gereviseerd exemplaar door de heer Scholing van LPI Service Liempde. Kosten 280 euro inclusief in- en uitbouwen en met 2 jaar garantie. Inmiddels tikt de kilometerteller ruim 410.000 kilometer aan en zijn we bijna 4 jaar verder. Gisterenavond heb ik even gebeld met de heer Scholing en hij bevestigde waar ik al voor vreesde: de lpi-pomp moet weer vervangen worden. Op zich geen probleem, want ik ben buitengewoon tevreden over zijn werk, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een betrouwbaar adres in de buurt van Rotterdam voor een dergelijke klus. Even op en neer naar Liempde is voor mij al snel zo'n 270 kilometer en ruim 3 uur sturen. Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijk bedrijf in Zuid-Holland?
Groeten,
Steef
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2016 18:16 #1427659
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komen langs
Deze komen bij je thuis op afspraak Steef .
g3gas.nl/
Schijnt een goed bekend bedrijf te zijn die lpi pompen vervangt/reviseert.
Of even naar Liempde rijden je hebt toch een Volvo , is dan toch een makkelijke rit .
g3gas.nl/
Schijnt een goed bekend bedrijf te zijn die lpi pompen vervangt/reviseert.
Of even naar Liempde rijden je hebt toch een Volvo , is dan toch een makkelijke rit .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2016 08:51 #1427674
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Effe belluh
Ha die Fred,
Ja, die advertentie van Romio had ik ook al gezien op marktplaats. Ik ga ze wel even bellen voor een prijsopgaaf. Zit er in die 960 van jou die je in delen aanbiedt toevallig niet een ringtank van vialle?
Groeten,
Steef
Ja, die advertentie van Romio had ik ook al gezien op marktplaats. Ik ga ze wel even bellen voor een prijsopgaaf. Zit er in die 960 van jou die je in delen aanbiedt toevallig niet een ringtank van vialle?
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2016 20:09 #1427686
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die Romio is top schijnt het,
Die Romio is top schijnt het, lees hier alleen maar goede berichten over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2016 21:37 #1427705
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lpg pomp
beste ts. Lees toevallig dit item even mee. Heb 4 jaar geleden vialle lp pomp laten doen door Romio. Afspraak vlekkeloos uitgevoerd, gewoon op de oprit van de woning. Incl. 2 jaar garantie en bon, en voor een habbekrats klaar. Volgens mij 280 euro uit mijn hoofd. Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2016 09:26 #1427761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TSS uit Utrecht
Even een update. Gisteren heb ik contact gehad met TSS LPG Service uit Utrecht. Zij vervangen de pomp aan huis voor een gereviseerd exemplaar. Prijs is 180 euro incl. BTW en met twee jaar garantie. ik heb gelijk een afspraak gemaakt voor aanstaande maandag. Ben benieuwd........
Groeten,
Steef
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2016 16:39 #1427795
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer als nieuw........
Ha allen,
Vanmorgen is mijn kapotte lpi-pomp vervangen door een gereviseerd exemplaar en inmiddels rij ik weer heerlijk rond op LPG met een fluisterstille pomp.
De heer Banach van Banach TSS (Technical Solutions and Support) stond precies om 11.00 uur voor mijn deur en anderhalf uur later was alles klaar. Banach pompt eerst het aanwezig gas uit de tank (indien nodig), verwijdert dan de lpi-pomp en vervangt deze door een gereviseerd exemplaar. Na het inbouwen pompt hij het gas weer terug en test hij de installatie op lekkages en op een goede werking.
Zijn prijs met inbegrip van € 30 voor reiskosten bedroeg € 217,80 inclusief BTW en inclusief twee jaar aan-huis garantie. Ik ben zeer tevreden over de service en vooral over de vlotte afhandeling van mijn aanvraag: vrijdag afgesproken en vanmorgen geholpen. Naast de luxe van het aan huis geholpen worden vind ik het vooral prettig er geen (reis)tijd aan kwijt te zijn en kan de prijs die in rekening wordt gebracht zeker concurreren met die van andere aanbieders van deze soort dienst. Wat mij betreft zeker een aanrader voor leden die een lpi-pomp hebben die kuren vertoont.
Banach TSS is bereikbaar op telefoonnummer: 06-24601342
Groeten,
Steef
Vanmorgen is mijn kapotte lpi-pomp vervangen door een gereviseerd exemplaar en inmiddels rij ik weer heerlijk rond op LPG met een fluisterstille pomp.
De heer Banach van Banach TSS (Technical Solutions and Support) stond precies om 11.00 uur voor mijn deur en anderhalf uur later was alles klaar. Banach pompt eerst het aanwezig gas uit de tank (indien nodig), verwijdert dan de lpi-pomp en vervangt deze door een gereviseerd exemplaar. Na het inbouwen pompt hij het gas weer terug en test hij de installatie op lekkages en op een goede werking.
Zijn prijs met inbegrip van € 30 voor reiskosten bedroeg € 217,80 inclusief BTW en inclusief twee jaar aan-huis garantie. Ik ben zeer tevreden over de service en vooral over de vlotte afhandeling van mijn aanvraag: vrijdag afgesproken en vanmorgen geholpen. Naast de luxe van het aan huis geholpen worden vind ik het vooral prettig er geen (reis)tijd aan kwijt te zijn en kan de prijs die in rekening wordt gebracht zeker concurreren met die van andere aanbieders van deze soort dienst. Wat mij betreft zeker een aanrader voor leden die een lpi-pomp hebben die kuren vertoont.
Banach TSS is bereikbaar op telefoonnummer: 06-24601342
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2016 14:04 #1427835
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Top!
Klinkt erg goed! Fijn dat hij het weer doet!
Moderators: Jerry Stam