LPG computer defect
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2014 18:11 #1102487
door V700 register
LPG computer defect is gemaakt door V700 register
De trieste constatering dat de LPG computer defect is. Toch een onderdeel van rond de 250 Euro. Met wat tijd voor diagnose zit je dan al snel op 400 Euro. Slik da's gewoon de dagwaarde...
Erger nog, dit is reeds de 2e computer die sneuvelt, ruim 2 jaar terug ook al eens gehad.
Systeem is OMVL Millenium, dus met een 'Leonardo' computerkastje.
Weet iemand misschien of er mensen zijn die zoiets repareren? Want je weet maar nooit...
Erger nog, dit is reeds de 2e computer die sneuvelt, ruim 2 jaar terug ook al eens gehad.
Systeem is OMVL Millenium, dus met een 'Leonardo' computerkastje.
Weet iemand misschien of er mensen zijn die zoiets repareren? Want je weet maar nooit...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2014 07:45 #1412492
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoezo kapot?
Kan het niet een slechte massa of voeding zijn? Als het twee jaar geleden ook gebeurde? Of heb je er toen een gerepareerde of gebruikte in gezet?
Sterkte!
Sterkte!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2014 11:42 #1412497
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De vorige was ook gewoon een
De vorige was ook gewoon een nieuwe. Toen ook gecheckt of alle aansluitingen van de LPG installatie in orde waren (voeding/masa).
Net als vorige keer ging hij kapot toen ik de accu aansloot. Een paar keer per jaar is er wel een reden om die eens los te halen en dat moet gewoon kunnen lijkt me.
Misschien toch eens kijjken of ik met een lampje ertussen de accu aansluit op een wat veiligere manier. De pool aansluiten geeft altijd wel een beetje geknetter (bv je klokje of het lampje als je nog een deur open hebt staan) maar eigenlijk is dat flauwekul want daar moet zoiets tegen kunnen.
Net als vorige keer ging hij kapot toen ik de accu aansloot. Een paar keer per jaar is er wel een reden om die eens los te halen en dat moet gewoon kunnen lijkt me.
Misschien toch eens kijjken of ik met een lampje ertussen de accu aansluit op een wat veiligere manier. De pool aansluiten geeft altijd wel een beetje geknetter (bv je klokje of het lampje als je nog een deur open hebt staan) maar eigenlijk is dat flauwekul want daar moet zoiets tegen kunnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2014 11:54 #1412498
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koop een simpele schakelaar
Koop een simpele schakelaar voor in het dashboard die de relais aanstuurt en vervang de stappenmotor voor een stelschroef.
Vraag anders Jan Geert hier op het forum even. Die heeft mijn installatie omgebouwd naar millennium ivm gaskeuring.
Vraag anders Jan Geert hier op het forum even. Die heeft mijn installatie omgebouwd naar millennium ivm gaskeuring.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2014 17:40 #1412510
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou... hij doet het weer.
Nou... hij doet het weer. Kreeg wel de (goede) tip om als d accu weer los is eerst de zekeringen bij de LPG computer (2 stuks 25A) eruit te halen, dan de accu klem erop te doen en dan weer de zekeringen terug te steken. Baat het niet dan schaad het niet.
@Paul,
Ik heb toch liever een geregeld systeem maar zal het in het achterhoofd houden.
Nu eerst maar eens APK laten doen.
@Paul,
Ik heb toch liever een geregeld systeem maar zal het in het achterhoofd houden.
Nu eerst maar eens APK laten doen.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 15:26 #1416572
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic LPG computer
Een heel goed adres voor alles wat met boordcomputers en gascomputers te maken heeft is ACtronics in Almelo. Ik heb er al verschillende mensen naar toe gestuurd. Ze repareren niet alleen, maar verbeteren ook bepaalde 'zwakke plekken'. De meeste apparaten komen er beter vandaan dan nieuw. En met een goede garantie.
Moderators: Jerry Stam