Aansluiting lpg lekt bij injector.
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Henk,henk 940LPT schreef : Kwam de LPG tussen die geribbelde slangen uit? Die zitten inderdaad met een beugeltje vast. Er zit een O-ringetje onder, misschien is die gescheurd. Als je het beugeltje eraf haalt kan de slang eraf schieten en komt de overgebleven LPG in de ringleiding eruit die snel verdampt. Als het goed is, zijn de afsluiters goed en is het alleen de LPG in de ringleiding. Als je pech hebt blijft het lekken. Verdampende LPG is erg koud, dit kan een soort brandwonden geven als het op je huid gebeurt. Ik heb dit een keer zelf gedaan, echter zonder al te veel kennis. Of ik het nog eens zelf zou doen weet ik niet. In ieder geval buiten en met goede handschoenen aan. Aan de andere kant: Als het bij jou er uit kwam dan zal er wel niet veel druk meer in het systeem zitten.
Voordat je ook maar aan de injector komt de druk van de "ringleiding" afhalen dan heb je geen last van een bevriezingsprobleem. Daarna kun je dan veilig aan de injector werken.
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!