lpi pomp overleden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Miijn LPi pomp (vialle) is overleden en ik rij nu op dure benzine.
Hebben jullie tips waar ik het beste de reparatie kan laten uitvoeren ? Graag niet al te duur !
groet, Sylvo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
In het zuiden van het land weet ik ook nog wel adresje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heeft mijn pomp vervangen met factuur en 2 jaar garantie.
gewoon voor de deur!
prima service
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk overigens dat ik nu wel zou proberen iemand uit de buurt te vinden. Dik 500 kilometer (waarvan 200 op benzine), twee nachten in een hotel in Maastricht, uit eten met mijn Lief, noem maar op

We maakten toen gebruik van een aanbieding van het Dagblad van het Noorden maar al met al zat ik nog boven de 500 euro, zonder reparatie kosten. Wel genoten van elkaar en de tank/pomp draaien nog steeds. Aan de andere kant kan ik iedereen een zonnig midweekje Maastricht aanbevelen.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Daar wordt ie professioneel gemaakt, zelfs nog verbeterd en er wordt niet geheimzinnig gedaan door de beste man. Is trouwens hetzelfde adres als Wytze heeft...
Ik weet niet of de beste man zo openlijk op internet wil, hij adverteerd nl niet, dus gegevens indien gewenst per pb.
Grtz,Daniel
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
JP Elverding schreef : Had de naam van die goede man ooit van iemand uit Hilversum of Vinkeveen gehad en die vertelde me dat ik het niet aan de grote klok moest hangen. En dat doe ik dan ook niet.
Ik denk overigens dat ik nu wel zou proberen iemand uit de buurt te vinden. Dik 500 kilometer (waarvan 200 op benzine), twee nachten in een hotel in Maastricht, uit eten met mijn Lief, noem maar op
We maakten toen gebruik van een aanbieding van het Dagblad van het Noorden maar al met al zat ik nog boven de 500 euro, zonder reparatie kosten. Wel genoten van elkaar en de tank/pomp draaien nog steeds. Aan de andere kant kan ik iedereen een zonnig midweekje Maastricht aanbevelen.
Hij is al zo vaak genoemd hier en er zijn sinds 2004 al tientallen leden en passanten geweest dat ik er niet meer voorzichtig gewag van maak.
Toen hij begon was er alleen maar een nieuwe tank van 1000 euro te verkrijgen. Nu zijn er inmiddels meer adressen die dit dus doen.
Topicstarter woont in regio zwolle dus ook daar zal wel iemand in de buurt zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet, Sylvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes met je pomp en laat het ons even weten. Assen is een heel dik half uur hier vandaan