omvl ledjes schakelaar branden niet meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2013 08:47 #1099386
door V700 register
omvl ledjes schakelaar branden niet meer is gemaakt door V700 register
Dag allemaal,
Ik heb een probleem met mijn omvl milennium dampgas installatie.
Het schakelaartje op op het dashboard daar brand geen enkel ledje meer. Zekeringen heb ik doorgemeten, komt ook 12 volt op.
Iemand een idee waar te zoeken?
Ik heb een probleem met mijn omvl milennium dampgas installatie.
Het schakelaartje op op het dashboard daar brand geen enkel ledje meer. Zekeringen heb ik doorgemeten, komt ook 12 volt op.
Iemand een idee waar te zoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2013 09:31 #1396409
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic OMVL
Maar komt er daadwerkelijk spanning op je schakelaar? Ik zou toch even nieuwe zekeringen proberen en de contacten goed reinigen. Omschakel relais werkt wel goed? En loopt ie gewoon goed op lpg?
Succes, Jan
Succes, Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2013 12:42 #1396427
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als die ledjes het niet doen
Als die ledjes het niet doen gebeurt er niks nada op LPG want er valt niks meer te kiezen. Contacten heb ik gereinigd, connectors opnieuw gesoldeeerd. Er gaat ook 5 Volt naar de schakelaar maar geen idee of dat genoeg is. Nou moet ik eerlijkheidshalve er wel bij vermelden dat de led aanduiding al een hele tijd vaag werkte (verkeerd aangeven) dus misschien is dat schakelkastje wel gewoon kaduuk.
Ben wel gelukkig dat ik dit voorjaar eens een tijd bezig ben geweest hem goed op benzine te laten lopen.
Ik heb de installatie destijds bij van Orsouw in Ehv laten inbouwen... laat die nu net 2 weken geleden gestopt zijn. De boel is overgenomen door ACX garage, heb er voor maandag een afspraak dan zien we wel.
Ben wel gelukkig dat ik dit voorjaar eens een tijd bezig ben geweest hem goed op benzine te laten lopen.
Ik heb de installatie destijds bij van Orsouw in Ehv laten inbouwen... laat die nu net 2 weken geleden gestopt zijn. De boel is overgenomen door ACX garage, heb er voor maandag een afspraak dan zien we wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2013 19:29 #1396674
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas dus, de LPG computr
Helaas dus, de LPG computr defect. Het duurste onderdeel van de installatie dus. Even getwijfeld om eerst maar internet af te gaan struinen in de hoop een gebruikte vinden. Maar ja op benzine is met 500 km/week dermate duur dat ik hem maar heb laten vervangen.
Daś 2 keer slikken maar goed op zich heb ik het binnen 2 maanden weer 'terugverdiend'.
Daś 2 keer slikken maar goed op zich heb ik het binnen 2 maanden weer 'terugverdiend'.
Moderators: Jerry Stam