Losse LPI injector

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2013 21:48 #1099108 door V700 register
Losse LPI injector is gemaakt door V700 register
De achterste injector zuigt lucht aan waardoor de motor onregelmatig loopt wat lastig is in de file en bij het achteruit rijden slaat de motor af en toe af (automaat...)
Moet ik nu een ander inlaatspruitstuk kopen of kan het nog een jaar of wat met een kit of zo worden opgelost. Bij het miljoen hoop ik een TS-kop en verbeterd inlaatspruitstuk te laten monteren maar daar is nu wat te weinig budget voor.
Iemand een tip?
Alvast bedankt voor het meedenken!
JohnPeter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2013 21:51 #1394723 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
Je kunt ze vast laten zetten, paar jaar terug heb ik ze (volgens mij allemaal) opnieuw vast laten zetten. Spruitstuk weggebracht en met nieuwe zittingen weer opgehaald. Kostte me toen € 240 oid. Wellicht is eentje vastzetten goedkoper. Of je dat zelf kunt met kit durf if niet te zeggen. Misschien weet TS wel iets. Heb hier nog een spruitstuk liggen, met vastgekitte LPi injectoren. Heb ik eens voor de zekerheid gekocht maar niet nodig gehad (en niet kunnen testen). Mag wat mij betreft wel weg, aangezien ik geen LPi meer wil. Dan is het een wisseltruuk en heb je nog wat  O-ringetjes (LPi injectoren) en pakkingen (spruitstuk en gasklephuis) nodig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2013 22:09 #1394725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Epoxy
Setje Epoxy 2 componenten hars van BisonKit voor staal en aluminium.Heeeeeel erg goed schoonmaken, daarna de aansluiting fitting spruitstuk lekker dik insmeren en aanduwen. Echt een hele dag laten drogen en je hebt er nooit meer last van.Rijd nu zelf een half jaar rond met deze oplossing en ze zitten nog steeds muurvast.Epoxy hars rulezzz    ;P

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2013 01:27 #1394735 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic losse injector
JP,
Ik had dat ook bij mijn baksteen.
Timen heeft voor mij een inlaatspruitstuk zo gemaakt dat de injectoren niet meer los kunnen. Mogelijk kan/wil hij dat ook voor jou doen. Hij modificeert en monteert het inlaatspruitstuk en je moet je oude inlaatspruitstuk inleveren. (kan hij weer modificeren) kostte mij 250 euro.
Je kan tot die tijd de loszittende injector ook vastzetten met een tie-rip, dan kan hij er niet uitvallen met alle gevolgen van dien. Een injector die gas spuit in het motorcompartiment tijdens het rijden.
Gerhard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2013 07:37 #1394740 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eruit
Eruit vallen is het probleem nog niet denk ik, meer die valse lucht. Ik zal een adverttentie plaatsen voor mijn spruitstuk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2013 10:12 #1394744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank!
Dank voor jullie meedenken.
Het TSspecial spruitstuk ken ik (Staat op de lijst voor de 000.000 beurt) maar het is nu even een kwestie van de auto mobiel houden voor de komende maanden. En opdrachten zien te vinden waardoor en waarvoor de auto kan blijven rijden.
We gaan er mee aan het werk!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC