lpi pomp kapot, "nieuwe" tank geplaatst
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2012 20:48 #1092036
door V700 register
lpi pomp kapot, "nieuwe" tank geplaatst is gemaakt door V700 register
Mijn lpi pomp van de caab is kapot, zomaar een aantal dagen rammelen en toen was het al gebeurt.
Ondanks onze vele ervaringen met lpi en gebrek aan tijd heb ik eens contact opgenomen met Romio die adverteerd op marktplaats maar waarvan ik ook veel goede dingen had gehoord.
De afspraak was snel gemaakt en op een voor mij handig tijdstip stond de beste man voor de deur.
In no time is de tank incl pomp vervangen voor een andere en na alles driemaal gecontroleerd te hebben en de storingen in de lpe te resetten was alles oké.
De lpi pomp in de tank die geplaatst is gereviseerd en daar heb ik twee jaar garantie op, overigens kan er voor een kleine meerprijs 3 jaar garantie gegeven worden.
De prijs incl montage is 300 euro, op marktplaats vind je alle gegevens.
Een ieder die dit interesant vind, doe je voordeel hiermee.
Ondanks onze vele ervaringen met lpi en gebrek aan tijd heb ik eens contact opgenomen met Romio die adverteerd op marktplaats maar waarvan ik ook veel goede dingen had gehoord.
De afspraak was snel gemaakt en op een voor mij handig tijdstip stond de beste man voor de deur.
In no time is de tank incl pomp vervangen voor een andere en na alles driemaal gecontroleerd te hebben en de storingen in de lpe te resetten was alles oké.
De lpi pomp in de tank die geplaatst is gereviseerd en daar heb ik twee jaar garantie op, overigens kan er voor een kleine meerprijs 3 jaar garantie gegeven worden.
De prijs incl montage is 300 euro, op marktplaats vind je alle gegevens.
Een ieder die dit interesant vind, doe je voordeel hiermee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2012 21:20 #1352792
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb nog een voordeliger
ik heb nog een voordeliger adres , super service alleen moet je daar wel even heenrijden...
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2012 22:36 #1352807
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic benzineprijs hoog!
Meestal doe je zoiets als je LPG pomp defect is..........dus je rijdt erheen op benzine.
Afhankelijk wat de lokatie is, ben je ook al een slok kwijt tegenwoordig aan benzine dan? En veel goedkoper zal het, denk ik, niet worden......dit is een nette prijs, hoor!
Afhankelijk wat de lokatie is, ben je ook al een slok kwijt tegenwoordig aan benzine dan? En veel goedkoper zal het, denk ik, niet worden......dit is een nette prijs, hoor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2012 22:53 #1352810
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat
is ook mijn insteek, reparatie afgestemd op mijn situatie, binnen twee dagen up en go op lpg.
Er zal altijd iemand goedkoper zijn als de koe voorbij is...
Er zal altijd iemand goedkoper zijn als de koe voorbij is...
Moderators: Jerry Stam