overstap van benzine naar lpg geeft soms problemen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ciao,
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zou ik die eerst maar vervangen. Het gaat toch nooit goed worden als je blijft rijden met lekkende injectoren. Als je de injectoren eruit hebt, kun je meteen die pijpjes inspecteren. Makkelijkste is het spruitstuk uit te bouwen, dan kun je de injectoren er het gemakkelijkst weer opzetten/goed controleren of ze goed in de zitting zitten en de clip er juist omheen zit.canecorsoeric schreef : Klopt die lekken
ben ik het toch niet helemaal mee eens tenminste met de uitbouw. ik heb zaterdag een inlaatspruitstuk losgehaaldhenk 940LPT schreef : Makkelijkste is het spruitstuk uit te bouwen, dan kun je de injectoren er het gemakkelijkst weer opzetten/goed controleren of ze goed in de zitting zitten en de clip er juist omheen zit.
heb 2 injectoren los moeten halen om het spruitstuk los te krijgen want zit er mooi een injector(bus) in de weg bij het laatste /achterste moertje.
heeft even wat meer tijd in beslag genomen dan gepland.
Ruben en Henk daarom hebben julie even moeten wachten
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Als ik het spruitstuk er toch af heb dan "verplaats" ik het gat in het spruitstuk in radiale zin. Zodanig dat je met een normale dopsleutel de achterste moer kunt aandraaien. Een beetje handigheid is wel vereist!!!henk 940LPT schreef : Ik heb het niet precies genoeg verwoord. (her)montage van de injectoren wil het beste als het spruitstuk nog niet ingebouwd is. Bij uitbouwen van het spruitstuk kun je dus best de injectoren eerst verwijderen als dat meer ruimte geeft. Het clipje van de 4e (de achterste) injector zit inderdaad over het tapeind/de moer heen. Ik heb daarom dat clipje aangepast door een stukje van het ene pootje te halen.