ICOM JTG installatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2011 11:13 #1088893
door V700 register
ICOM JTG installatie is gemaakt door V700 register
De vraag hoort eigenlijk op een ander forum thuis, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Wellicht is er hier toch iemand die iets er iets zinnings over kan zeggen.
Een kennis van mij heeft vorig jaar een Volvo V70 uit '98 uit Duitsland geïmporteerd. Drie jaar geleden is in Duitsland een LPG installatie van ICOM JTG ingebouwd. Net als een LPi installatie van Vialle werkt deze met vloeibare gas-injectie. Voor zover we kunnen nagaan is er in Nederland geen importeur. De installatie vertoont wat kuren en ik wil wat zaken controleren. Bij mijn 940 LPT/LPi weet ik zo onderhand wel waar ik moet zijn, maar van deze installatie we hebben nauwelijks gegevens. Heeft er iemand bijvoorbeeld een E-schema? Alles is welkom.
Hoe schatten jullie de kans in een dergelijke installatie op G3 goedgekeurd te krijgen?
Rob
Een kennis van mij heeft vorig jaar een Volvo V70 uit '98 uit Duitsland geïmporteerd. Drie jaar geleden is in Duitsland een LPG installatie van ICOM JTG ingebouwd. Net als een LPi installatie van Vialle werkt deze met vloeibare gas-injectie. Voor zover we kunnen nagaan is er in Nederland geen importeur. De installatie vertoont wat kuren en ik wil wat zaken controleren. Bij mijn 940 LPT/LPi weet ik zo onderhand wel waar ik moet zijn, maar van deze installatie we hebben nauwelijks gegevens. Heeft er iemand bijvoorbeeld een E-schema? Alles is welkom.
Hoe schatten jullie de kans in een dergelijke installatie op G3 goedgekeurd te krijgen?
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2011 11:33 #1329307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Suggestie
Neen eens contact op met Autogasparts.eu, Autogas Postma of Lean Mesman.Wellicht weten ze iets of kunnen ze je verder verwijzen.
Is gewoon LPi, maar Vialle heeft LPi als naam gedeponeerd, dus moest de andere gasinbouwer uit Italie, een andere benaming bedenken, begreep ik.
Trouwens, in Belgie zit er ook eentje, die ICOM als merk heeft: <a href=" www.lpgderoover.be/ "> www.lpgderoover.be/
Het bedrijf zelf,<a href=" www.icomitalia.it/lang1/index.html " target="_blank"> zit hier, wellicht snappen ze Engels en kun je ze mailen, voor een schema?
Is gewoon LPi, maar Vialle heeft LPi als naam gedeponeerd, dus moest de andere gasinbouwer uit Italie, een andere benaming bedenken, begreep ik.
Trouwens, in Belgie zit er ook eentje, die ICOM als merk heeft: <a href=" www.lpgderoover.be/ "> www.lpgderoover.be/
Het bedrijf zelf,<a href=" www.icomitalia.it/lang1/index.html " target="_blank"> zit hier, wellicht snappen ze Engels en kun je ze mailen, voor een schema?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2011 11:38 #1329308
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Boeiend.
<a href="
www.propaneenginefuelsummit.com/Download...ts/ALBERT%20ICOM.pdf
" target="_blank">Geschiedenislesje hebben?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2011 10:50 #1329431
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Importeur in België
Bedankt voor de reactie en de les. Ik ga de importeur in België maar eens benaderen.
Rob
Rob
Moderators: Jerry Stam