Maximale LPG tank onder hoedenplank van 780?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Is dat net als de 740 70 liter? Of kan er een grotere onder geschroefd worden?
hoor het graag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je weet hoe breed het stuk tussen de wielkasten is, kun je <a href=" www.autogasparts.eu/webshop/docs/webshop...mp;code=02&sort= " target="_blank">hier kijken welke tank erin past.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Ook een beetje gebruikers ervaring is ook wel makkelijk.
Ik denk namelijk dat de hoedenplank hoger ligt als in een 740.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Laat ik nu steeds gedacht hebben dat het andersom is.Wytze schreef : Ik denk namelijk dat de hoedenplank hoger ligt als in een 740.
De kofferruimte is bijlange niet zo groot als die van de 740/760.De hoogte onder hoedenplank is circa 28.5 cm en mocht je luidsprekers en versterker hebben zitten dan is dat slechts 22 cm. Heb er geweten die deze verwijdert hebben om een kleine tank te kunnen monteren want met die 22 cm doe je helemaal niet veel.Breedte onder de hoedenplank is 107 cm.Zelf heb ik een ringtank van 70 liter liggen in de reservewielbak.Met 80% vulregeling maakt dat dus 56 liter.
Groeten,Hedwig
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Tis niet anders.
Ik doe nog verslag als ik er uit ben.
Die Tank in de bandenbak vind ik ook wel wat eigenlijk. Echter wel een stevige verandering van het slingerpunt van de wagen. Tov het middelpunt dan bedoel ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
slingerpunt lijkt me een ding maar als je een tank op de achteras legt komt je zwaartepunt ineens een stuk hoger, dat lijkt me beter merkbaar dan de positie naar achteren (waar normaal gesproken een reservewiel ligt dat toch ook wel wat weegt.Wytze schreef : Die Tank in de bandenbak vind ik ook wel wat eigenlijk. Echter wel een stevige verandering van het slingerpunt van de wagen. Tov het middelpunt dan bedoel ik.
Daarnaast lijkt het me iets wat alleen op een circuit merkbaar is bij heftige lastwisselingen toch?
gr Alex