vialle lpi handige link wbt werking
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 20:05 #1084569
door V700 register
vialle lpi handige link wbt werking is gemaakt door V700 register
HAllo
Dit leek me een handig linkje!
<a href=" kontvlieg.webs.com/school/LPI%20Vialle.pdf "> kontvlieg.webs.com/school/LPI%20Vialle.pdf
Er staat erg veel in beschreven!
Groet Chris
Dit leek me een handig linkje!
<a href=" kontvlieg.webs.com/school/LPI%20Vialle.pdf "> kontvlieg.webs.com/school/LPI%20Vialle.pdf
Er staat erg veel in beschreven!
Groet Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 20:10 #1299835
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank u.
Dank u, prima document.
Overigens ook een antwoord op de pomp-druk vraag.De pomp gooit er 5 bar boven de tankdruk op, om bruikbaar vloeibaar LPG te houden, dus de auto waar we het gisteren over hadden, is de druk inderdaad te laag.
En bladzijde 38 geeft meteen het antwoord op de temperatuur van -40, die je afgelezen hebt.
En bladzijde 46 is voor jou ook interessant om even door te lezen....
Overigens ook een antwoord op de pomp-druk vraag.De pomp gooit er 5 bar boven de tankdruk op, om bruikbaar vloeibaar LPG te houden, dus de auto waar we het gisteren over hadden, is de druk inderdaad te laag.
En bladzijde 38 geeft meteen het antwoord op de temperatuur van -40, die je afgelezen hebt.
En bladzijde 46 is voor jou ook interessant om even door te lezen....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 21:14 #1299849
door V700 register
Handige link, helpt altijd om de kennis te vergroten.
Beantwoord door V700 register in topic ?
scaniar164 schreef : <a href=" kontvlieg.webs.com/school/LPI%20Vialle.pdf "> kontvlieg.webs.com/
Handige link, helpt altijd om de kennis te vergroten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2011 15:16 #1299891
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic handig
Inderdaad leuk linkje.......blz 46 lijkt me handig alleen je komt er zelf niet in met vialle diagnos.....
Weet dat er 2 bedrijven zijn die bruine injectoren plaatsen en gelijk de omrekenfactor aanpassen.
Dit gebeurt door lpe gegevens te versturen naar vialle nederland en vervolges l;ater weer terug te ontvangen met aanpassing.
Wat ik me steeds afvraag:een abi tank draait 2200 toeren en een ptc 2800,kan je dan bruine injectoren voldoende gas leveren met een abi pomp????
volgens de ene inbouwer wel en de andere niet.........degene die zegt van wel heeft deze abi pompen vroeger ook in dikke v8 motoren gezet...
We gaan het uiteraard proberen dit nieuwe jaar:)
Weet dat er 2 bedrijven zijn die bruine injectoren plaatsen en gelijk de omrekenfactor aanpassen.
Dit gebeurt door lpe gegevens te versturen naar vialle nederland en vervolges l;ater weer terug te ontvangen met aanpassing.
Wat ik me steeds afvraag:een abi tank draait 2200 toeren en een ptc 2800,kan je dan bruine injectoren voldoende gas leveren met een abi pomp????
volgens de ene inbouwer wel en de andere niet.........degene die zegt van wel heeft deze abi pompen vroeger ook in dikke v8 motoren gezet...
We gaan het uiteraard proberen dit nieuwe jaar:)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2011 21:28 #1299937
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cool
Zeer waardevol, ik heb em ook maar even gedownload thnx.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-01-2011 01:04 #1299956
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Geweldig document
Alleen jammer dat het geheel gebaseerd is op recente materialen en niet die van de bouwjaren 1995-1998.
Aantal zaken zien er inmiddels echt anders uit.
Werking lijkt als ik even door blader gelijk.
Aantal zaken zien er inmiddels echt anders uit.
Werking lijkt als ik even door blader gelijk.
Moderators: Jerry Stam