schema AMS G2
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2010 20:51 #1082165
door V700 register
schema AMS G2 is gemaakt door V700 register
ik ben al een tijdje het LPG systeem van mij auto netjes aan het maken en dat gaat niet slecht. Nu ben ik eindelijk zover dat ik alle draden achter het dashboardkastje overzichtelijk heb gemaakt zodat ik kan kijken of alles correct is aangesloten. dit omdat nog niet alle functies van mijn LPG systeem werken, bijvoorbeeld de fueltronic.
Nu heb ik een schema van het syteem (staat hier op de site) maar dit is nét niet wat ik heb, de draadkleuren zijn anders en ik heb onderdelen die niet in het schema staan. Kortom; heeft iemand een schema van een Vialle AMS installatie uit 1990 (zit in/aan een B230F)?
Alvast bedankt
Alex
Nu heb ik een schema van het syteem (staat hier op de site) maar dit is nét niet wat ik heb, de draadkleuren zijn anders en ik heb onderdelen die niet in het schema staan. Kortom; heeft iemand een schema van een Vialle AMS installatie uit 1990 (zit in/aan een B230F)?
Alvast bedankt
Alex
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 10:24 #1283970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hallo hallo!?
blijkbaar heeft niemand schema of is iedereen op vakantie met een G2 AMS?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 10:27 #1283973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schema
Ik begrijp dat het schema van AMS dat hier op de site staat niet is wat je zoekt ? Dan gaat het lastig worden denk ik, volgens mij circuleert er maar één variant binnen de vereniging.
Vialle is niet erg scheutig met informatie, je kunt het niet op elke willekeurige website me schema's vinden zeg maar. Je kunt ze misschien bellen, wellicht kunnen ze je helpen.
Vialle is niet erg scheutig met informatie, je kunt het niet op elke willekeurige website me schema's vinden zeg maar. Je kunt ze misschien bellen, wellicht kunnen ze je helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 12:18 #1283983
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed idee Henk
Ik vermoedde al dat er niet veel info over was. Ik zal Vialle eens contacteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2010 09:12 #1284049
door V700 register
Vialle bellen heeft weinig zin, maar wellicht zijn ze onlangs van gedacht/policy veranderd en helpen ze je nu wel.
Beantwoord door V700 register in topic Welk.
Waar zit hem precies het verschil in? Heb je toevallig die handleiding van de signalite gevonden, waar ook een schema in staat?alexvanbemmel schreef : Ik vermoedde al dat er niet veel info over was. Ik zal Vialle eens contacteren.
Vialle bellen heeft weinig zin, maar wellicht zijn ze onlangs van gedacht/policy veranderd en helpen ze je nu wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2010 12:44 #1284396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vialle :-(
Het schema is met bepaalde aansluitingen iets anders. Ondertussen heb ik het juiste schema gekregen voor mijn installatie.
Vialle adviseert een inbouwstation te raadplegen, fijne service...Niet eens een adresje of telefoonummer.
Handleiding signalite heb ik niet maar ik heb het idee dat er steeds meer gaat kloppen. Er zijn nu nog maar twee draden die ik niet kan plaatsen. Dezelfde als waar we destijd s al niet uitkwamen Bas. Bruin en Bruin/groen.
Na de vakantie wellicht interessant om het systeem eens te checken met jouw Signalite. Kan je weer een frietje scoren
Vialle adviseert een inbouwstation te raadplegen, fijne service...Niet eens een adresje of telefoonummer.
Handleiding signalite heb ik niet maar ik heb het idee dat er steeds meer gaat kloppen. Er zijn nu nog maar twee draden die ik niet kan plaatsen. Dezelfde als waar we destijd s al niet uitkwamen Bas. Bruin en Bruin/groen.
Na de vakantie wellicht interessant om het systeem eens te checken met jouw Signalite. Kan je weer een frietje scoren
Moderators: Jerry Stam