Vialle vloeistof-injectie LPG-inbouw, Mesman: "geen onderhoud nodig, wellicht ook geen koprevisie nodig" Kan dat kloppen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is een goede optie. Kan me even geen installatie voor ogen halen die zowel G3 is en op benzine start. En ik dacht altijd dat op benzine starten één van de eisen was om G3 te krijgen. Maar ik zit er wel vaker naast, dus stellig beweren durf ik het niet. Blijf ik niewsgierig naar de installatie die het beide heeft. Vialle AMS ?Jerry schreef : Verder zou ik een verdamper instalatie nemen waarme je op lpg kunt starten.Die zijn er bij mijn weten ook met g3 goedkeuring.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk de Volvo 440 die ik nu er tijdelijk bij heb is van 1995 en heeft een G3 lpg ook op kenteken en start altijd zelf op benzine en schakelt daarna over op LPG , dus die installatie's zijn er dus wel , is door Volvo ook zo geleverd op deze Volvo 440 van bj 1995 en is er in 1996 ingebouwd volgens papieren.henk 940LPT schreef :
Dat is een goede optie. Kan me even geen installatie voor ogen halen die zowel G3 is en op benzine start. En ik dacht altijd dat op benzine starten één van de eisen was om G3 te krijgen. Maar ik zit er wel vaker naast, dus stellig beweren durf ik het niet. Blijf ik niewsgierig naar de installatie die het beide heeft. Vialle AMS ?Jerry schreef : Verder zou ik een verdamper instalatie nemen waarme je op lpg kunt starten.Die zijn er bij mijn weten ook met g3 goedkeuring.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Benzine veroudert niet zo snel, idem uitdroging.
Eén keer in het kwartaal een keer een stukkie met benzien is ok.
Enige nadeel, doordat je niet rondtuft met een volle tank, maar zo´n 20 lit, roest door condens (mits geen kunsstoftank)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om op LPG te kunnen starten heb je een overdaad aan lpg nodig, dit was bij de carb. versies niet erg, aangezien daar ook zeeën met benzine doorheen gejakkerd werden.
Met een injectiesysteem wordt het verhaal dan wat anders, op benzine starten zal een gem. totaal beter uitstoot bij opwarmfase geven.
Anders zou ik het ook niet weten waarom men anders op benzine zou willen starten, tja, of injectiess. koeken bij geen gebruik helemaal vast????
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-