ralfenangela schreef : bij overschakelen op lpg word de injectie niet uit geschakelt waardoor hij dus dubbel mengsel krijgt
Het hoeft niet per se je relais te zijn. Er zit ook een drukregelmembraan (officiële naam ben ik even kwijt), vooraan bij je brandstof leidingen. Daar kan een klein gaatje in komen. Te testen door je benzine slang die daar uit komt los te halen, en dan op gas stand met draaiende motor en wat meer toeren (dus heb je even een gaspedaal bediener nodig) te checken of er toch benzine uit komt. Dan heb je dus een klein gaatje of groot... Zoek even onder "bokkende motor op lpg" in het forum. Daar staat de uitleg. <a href="/node/2005" target="_blank">Link</a>. Onderdeel kost niet meer dan drie tientjes, en is heel eenvoudig te vervangen. In ieder geval minder dan het relais.
Risico als je dat euvel hebt is dat je je benzinetank leeg rijdt op gas, en je daarmee je brandstof pompt molt, zoals ik. En dat is veel duurder. Mocht je er niet uitkomen, stuur mij dan even een pb'tje, dan zal ik je telefonisch proberen verder te helpen. Ik heb nog wel ergens de factuur (hoop ik) met het onderdeel nummer. En in het ergste geval bel ik even naar de garage, die zich nog precies weten te herinneren wat er bij mij aan de hand was en het onderdeel zo uit mijn historie kunnen ophoesten.
Succes